غرضی: دولت بیش از درآمد خود هزینه نکند تا ارزش پول ملی حفظ می شود

وزیر اسبق ارتباطات معتقد است هزینه های بیش از حد دولت ارزش پول ملی را کاهش می دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، محمد غرضی وزیر اسبق ارتباطات با حضور در غرفه ایسکانیوز واقع در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر حذف دلار برای بر اثر شدن تحریم ها، اظهار داشت: تنها چاره برای این که بتوانیم از ناموس ملی که همان حفظ ارزش پول است دفاع کنیم، این است که بتوانیم آن را طوری تثبیت کنیم تا صاحبان پول که مردم یک کشور هستند به آن اطمینان داشته باشند و ارزش آن پول تغییر پیدا نکند.

وی افزود: علت این که در حوزه های مختلف ما آسیب پذیر هستیم، تنزل ارزش پول به صورت دائمی در کشور است؛ هنگامی که ارزش پول تنزل پیدا کرد صاحبان اصلی آن به دنبال جایگزین برای آن می روند و معمولا به ارزهای قابل تبادل در سطح جهان روی می آورند.

غرضی تاکید کرد: دولت اگر بیش از درآمد خود هزینه نکند ارزش ملی پول ثابت و حفظ می شود.

وزیر اسبق ارتباطات با اشاره به سالروز 13 آبان و لزوم مبارزه با استکبار جهانی تصریح کرد: با توجه به این که در آستانه 13 آبان هستیم، پیام لزوم مقابله با استکبار جهانی را از قدرت ملی و اسلامی این کشور دریافت می کنیم؛ قدرت سیاسی ایران در سطح جهان بی نظیر شده است.

وی خاطر نشان کرد: ما قدرتمندترین قدرت سیاسی نیستیم اما ارزشمند ترین قدرت سیاسی در سطح جهان را دارا هستیم؛ بعد از انقلاب اسلامی ما توانستیم سیاست های داخلی آمریکا را بهم بزنیم، از هنگامی که ایران تبدیل به یک قدرت در سطح منطقه شد اولین تاثیر آن اختلاف میان سیاست های دموکرات ها و جمهوری خواهان در داخل آمریکا بود.

غرضی با اشاره به موضوع برجام و تاثیر آن در سیاست خارجی ایران گفت: در بحث برجام ما توانستیم دوستان آمریکا را که همان اروپایی ها بودند از آن ها جدا کنیم ؛ این که در حال حاضر ایران توانسته است تمام دشمنی ها را تبدیل به اقتدار کند موضوعی قابل ذکر و تامل است.

وی در پایان تاکید داشت: پیامی که ملت ایران می دهد این است ما انعکاس استعداد خودمان هستیم و انعکاس استعداد دیگران نخواهیم بود و تا زمانی که به این استعداد تکیه کنیم موفق خواهیم بود.

302

کد خبر: 865075

وب گردی

وب گردی