تمرین گلزنی کی‌روش برای بازیکنان تیم ملی/ حسینی پا به توپ شد

در جریان تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال کشورمان سیدجلال حسینی در تمرینات گروهی شرکت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، تمرین امروز تیم ملی از ساعت 11 در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و بازیکنان زیر نظر کارلوس کی‌روش به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* اتوبوس تیم ملی ساعت 10:30 وارد ورزشگاه شد. سپس بازیکنان به رختکن رفتند و مهدی طارمی به‌عنوان اولین بازیکن وارد زمین شد.

* میک مک درموت، مربی پیشین استقلال که در تمرین امروز تیم ملی حاضر شده بود، برای دقایقی جلسه‌ای سرپایی را با کارلوس کی‌روش برگزار کرد.

* بازیکنان تیم ملی ابتدا در اختیار خودشان بودند و کار با توپ انجام دادند و سپس زیرنظر دستیاران کی‌روش به سه گروه تقسیم شدند تا تمرین حفظ توپ انجام بدهند. بازیکنان در ادامه زیر نظر کی‌روش سانتر از جناحین، شوت به دروازه و تمرینات گلزنی را مرور کردند.

* پژمان منتظری و میلاد محمدی علی‌رغم اینکه به تیم دعوت نشده‌اند، اما همانند روز گذشته به محل تمرین تیم ملی آمدند و زیرنظر پزشک تیم تمرین اختصاصی انجام دادند. مهدی ترابی نیز به‌صورت اختصاصی تمرین کرد.

* سیدجلال حسینی که روز گذشته به صورت اختصاصی کار کرده بود، امروز در تمرینات گروهی حاضر و پا به توپ شد. حسینی در اواخر تمرین از سایر بازیکنان جدا شد تا بار دیگر به‌صورت اختصاصی تمرین کند.

* اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در محل تمرین امروز تیم ملی حضور داشت.

* بازیکنان لباس یک‌دست قرمز به تن داشتند و دروازه‌بانان هم با لباس یک‌دست سبز رنگ تمرین کردند.

* مربی بدنساز تیم ملی بازیکنان را به اسم کوچک صدا می‌کرد که نوع صدا کردن او، باعث خنده بازیکنان شده بود.

601

کد خبر: 865111

وب گردی

وب گردی