سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر جواد باذلی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گناباد منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از وزارت بهداشت، دکتر جواد باذلی استادیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گناباد است.

وزیر بهداشت در این حکم ماموریت های سرپرست دانشگاه را ذکر کرده است، بر این اساس سرپرست دانشگاه موظف است به«تشویق، ترغیب و توجه ویژه به اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش پزشکی»، «تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان» و «عملیاتی کردن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم» و «اقدامات لازم در زمینه استمرار طرح تحول نظام سلامت» بپردازد.

همچنین «حمایت و تقویت پژوهش و نوآوری و تلاش برای جهت دهی به پژوهش و طرح های مهم تحقیقاتی که می تواند فرآیند محصولات و ارتقاء سلامت را تقویت کند»، «ارتقاء برنامه های جاری حوزه های بهداشتی، درمانی، فرهنگی و دانشجویی»، «صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی» و «توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود» از دیگر ماموریت های سرپرست دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه همچنین باید به «برنامه ریزی و اجرا برای رصد، مدیریت و مطالبه اصلاح مولفه های اجتماعی برای پیشگیری و کنترل تهدیدهای سلامت و اعمال رویکرد اجتماع محور سلامت از طریق توانمندسازی تشکل های مردم نهاد و توسعه، تقویت خیریه های سلامت» و «رعایت اعتدال، توانمندی و شایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت» بپردازد.

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از تلاشها و خدمات دکتر رضا احمدی در مدت تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی گناباد قدردانی کرد.

کد خبر: 865112

وب گردی

وب گردی