۲۶ مادر و کودک  زیر 6 ماه در مرکز بهبود و بازتوانی خاوران تحت درمان هستند

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به راه اندازی مرکز بهبود و بازتوانی مادر و کودک خاوران گفت: در حال حاضر ۲۶ مادر و کودک زیر ۶ ماه، در مرکز نگهداری شده و تحت درمان هستند.

به گزارش ایسکانیوز وبه نقل از مهر، رضا قدیمی با اشاره به تفاهم نامه شهرداری تهران، بهزیستی و خیریه ها برای راه اندازی مرکز بهبود و بازتوانی مادر و کودک خاوران اظهار کرد: در راستای جلسه آقای نجفی با وزیر تعاون، شهرداری تهران به تازگی ساختمانی را با مجوز بهزیستی به یکی از سازمان های مردم نهاد تحویل داده است.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در کشور مرکزی راه اندازی شده که همزمان از مادر معتاد و کودک او نگهداری می کند، عنوان کرد: مرکز خاوران ظرفیت نگهداری از ۸۰ مادر و کودک زیر ۶ ماه، را دارد و با استفاده از تیم پزشکی، مشاوره و روانپزشکی فرصت بازگشت مادر به چرخه طبیعی زندگی را فراهم می کند.

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه خدمات مرکز بهبود و بازتوانی مادر و کودک رایگان است، تصریح کرد: ظرفیت مرکز مذکور ۸۰ مادر و کودک است و در حال حاضر ۲۶ نفر از خدمات آن استفاده می کنند.

قدیمی در پایان در پایان با اشاره به اجرای طرح جذب و ساماندهی معتادان متجاهر در منطقه ۱۲ گفت: تاکنون ۱۵۰۰ مددجو جذب شده اند که از این تعداد ۷۰۰ نفر در کمپ های شهرداری و ۸۰۰ نفر پس از تحویل به بهزیستی به کمپ فشافویه منتقل شدند.

700

کد خبر: 865136

وب گردی

وب گردی