بیانیه تشکل دانشجویی سیاسی فرهیختگان واحد شیروان به مناسبت 13 آبان

تشکل دانشجویی سیاسی فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی شیروان همگام با سایر شهروندان شهرستان شیروان در راهپیمایی 13آبان شرکت کرده و با ارائه بیانیه دانشجویان را به شرکت در راهپیمایی دعوت کرده اند. 

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز در این بیانیه آمده است: ملت ایران امسال درحالی ۱۳ آبان را گرامی می دارد که نه تنها صدای ملت ایران علیه جنایت آمریکا وسردمداران استکبار جهانی بلند است بلکه صدای مرگ بر آمریکا از شمال آفریقا تا خاورمیانه و اروپا حتی در خود آمریکا نیز به گوش می رسد. امروز ملت های دنیا به پیروی از انقلاب اسلامی ایران علیه سردمداران صهیونیستی به پا خاسته اند واین بیدارباش دامن کاخ سفید راهم گرفته است وصدای شکستن استخوان های سرمایه داری غرب ولیبرالیسم به گوش میرسد.

متن کامل این بیانه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در صحنه حوادث رخدادها ۱۳ آبان ماه مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرت های شیطانی واستکباری وجود دارد که هریک به تنهایی می توانند منشاء تداوم حرکت انقلاب اسلامی وظلم ستیزی وآرمان گرایی نسل های متعهد و مومن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد. آبان ماه مظهر پیوند خوردن جنبش دانشجویان مسلمان پیرو با ولایت در صحنه مبارزه با جرثومه های ظلم و فساد است. روزی که تسخیر لانه ام الفساد آمریکا علاوه بر بخشیدن جان تازه به انقلاب اسلامی قدرت عظیم این نظام را به رخ جهانیان بالاخص دشمنان متجاوز و سلطه جو کشید.

اتفاقی که منجر به تحکیم پایه های انقلاب شد و مسئله استکبار ستیزی را که بخشی از هویت اسلامی است را جلوه گر و برجسته تر کرد و درس عبرتی فراموش نشدنی به بدخواهان و جهان خواران داد.

ماجرایی که به تعبیر امام راحل انقلاب دوم لقب گرفت که البته تصفیه شدن نظام از لیبرال ها و گروهک های منحرفی همچون نهضت آزادی از مسند امور حقیقتا مکمل انقلاب اسلامی و به تعبیری انقلاب دوم بود.

ملت ایران امسال درحالی ۱۳ آبان را گرامی می دارد که نه تنها صدای ملت ایران علیه جنایت آمریکا وسردمداران استکبار جهانی بلند است بلکه صدای مرگ بر آمریکا از شمال آفریقا تا خاورمیانه و اروپا حتی در خود آمریکا نیز به گوش می رسد. امروز ملت های دنیا به پیروی از انقلاب اسلامی ایران علیه سردمداران صهیونیستی به پا خاسته اند واین بیدارباش دامن کاخ سفید راهم گرفته است وصدای شکستن استخوان های سرمایه داری غرب ولیبرالیسم به گوش می رسد.

امروز درحالی به استقبال ۱۳ آبان می رویم که بیش از سه دهه از مقاومت و بیداری ملت عظیم ایران حول محور ولایت می گذرد و پیام جهانی انقلاب پس از آن واقعه یعنی یک نظم جهانی جدید مبتنی بر صلح و عدالت هر لحظه درحال گسترش و نفوذ درملل دنیاست و با وجود وحدت تمام جبهه باطل علیه حق و این مرز و بوم و حتی با بکارگیری عمال خود اعم از منافقین و معاندین و کوردلان داخل کشور بحمدالله موفق نشده اند کوچکترین خدشه ای به اراده عظیم و ستودنی این ملت بزرگ وارد کنند. سرانجام صدای حق طلبانه جمهوری اسلامی ایران در دنیا طنین انداز شد و جهان اسلام را فراگرفته است.

عناصر وابسته و خود فروخته ی بیگانگان پیام تمامی جنبش های دانشجویی مسلمان را بشنوند که استکبار نوازی به جای استکبار ستیزی یعنی سقوط در چاه با طناب پوسیده شیطان بزرگ و کسی که امروز با وجود آشکار شدن و محرز شدن خصومت و کینه ی این دولت جنایتکار مساله دشمنی با آمریکا را انکار کند و یا در جهت منافع آمپریالیسم جهانی قدمی بردارد و یا قلمی بزند جز یک خائن ومزدور وبرده سیاسی چیزی محسوب نمی شود.

ملت عظیم الشان ایران اسلامی به هیچ جریانی اجازه نخواهد داد باطرح شعارها و مسایل انحرافی و دروغین به اراده راسخ و عزم پولادین آنان خدشه ای وارد نکند. امروز ما دانشجویان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۱۳ آبان به تمام دولت های استکباری و استعماری که نفاق و دشمنی شان با نظام مقدس اسلامی برای همگان به اثبات رسیده اعلام می دارد که دانشجویان و دانش آموزان امروز انقلاب محکم تر از دانشجویان و دانش آموزان اول انقلاب حول محور ولایت حلقه زده و در صورت نیاز آماده تکرار خاطراتی همچون ۱۳ آبان در ابعاد وسیع تر هستند.

(وامروز با صدایی بلندتر از همیشه می گوییم ای آمریکا از ما عصبانی باش واز این عصبانیت بمیر.)

کد خبر: 865149

وب گردی

وب گردی