چالش جدید چشمی؛ به پست جدید عادت کن!

روزبه چشمی برای حضور در جام جهانی باید به بازی در پست جدید خود عادت کند.

به گزارش ایسکانیوز، روزبه چشمی در هفته های ابتدایی فصل بعد از مصدومیت پژمان منتظری و در زمانی که مجید حسینی هم شرایط بازی کردن نداشت در چند بازی در پست دفاع وسط به میدان رفت که البته چون عادت به بازی در این پست نداشت کمی پراشتباه ظاهر شد.

اما کی روش برای اولین بار ترجیح داد روزبه چشمی را برای بازی با کره و سوریه به تیم ملی دعوت کند و جالب اینکه او را به عنوان دفاع وسط در تیمش به کار گرفت. البته اخراج سعید عزت اللهی در بازی با کره باعث شد کی روش مجبور شود در هر دو بازی از چشمی درپست هافبک دفاعی استفاده کند.

اما کی روش در بازی دوستانه برابر توگو از چشمی در پست دفاع وسط بازی گرفت که این بازیکن نمایش خوبی داشت و نمایش او سرمربی پرتغالی تیم را مجاب کرد که از این بازیکن در اردوهای بعدی هم استفاده کند.
نکته جالب ماجرا این است که وینفرد شفر هم زمانی که هدایت استقلال برعهده گرفت ترجیح داد از چشمی در پست دفاع وسط استفاده کند که اتفاقا این بازیکن نمایش خوبی هم در این پست داشته است.

چشمی حالا با یک چالش مهم روبرو است، او باید بازی در پست هافبک دفاعی را فراموش کند و تلاش کند شبیه یک دفاع وسط بازی کند، اتفاقی که اگر در آن موفق شود می تواند حضورش در جام جهانی روسیه را تضمین کند.

601

کد خبر: 865162

وب گردی

وب گردی