کاکلی: می خواهم در مسابقات آسیایی مدال بگیرم/ دانشگاه آزاد همه پول ما را داد/ حضور سجادی در دانشگاه آزاد باعث شادی ماست/ امیدوارم سجادی به عنوان یک دو و میدانی کار به بخش بانوان توجه ویژه داشته باشد

بانوی دونده ملی پوش ایران در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات حاضر شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، الهام کاکلی، بانوی دونده ملی پوش ایران با حضور در غرفه ایسکانیوز واقع در نمایشگاه مطبوعات، درباره این نمایشگاه اظهار داشت: اولین سال است که در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا می کنم. به دلیل اینکه تمرینات فشرده ای را برای آمادگی جهت حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا انجام می دهیم، فرصت نکردم زودتر به نمایشگاه بیایم.

وی ادامه داد: این مسابقات بهمن ماه سال جاری برگزار می شود و تلاش می کنم برای این رقابت ها به آمادگی کامل برسم. دوره تمرینات آماده سازی عمومی ما در حال پایان است و به زودی تمرینات اختصاصی را آغاز می کنیم. سال خوبی را پشت سر گذاشتم و در حال حاضر شرایط مناسبی دارم. به خاطر مسابقات مهم پیش رو که قرار است در ایران برگزار شود خیلی کم استراحت کرده ام. ان شاءالله بتوانم در این مسابقات، یک مدال خوشرنگ بگیرم.

بانوی دونده ملی پوش ایران در خصوص امکانات ارائه شده توسط فدراسیون دو و میدانی گفت: امکانات همان امکانات قبلی است و امکانات خاصی نیست. آن انگیزه شخصی تمام ما را به جلو می برد. بسیار به کسب مدال امیدوارم. سعی می کنم مدال طلا را کسب کنم اما بیشتر به خود مدال فکر می کنم چون نباید حریفان را دست کم بگیرم. مسابقات بسیار سخت و حریفان قدرتمند هستند. باید تلاش بیش از حدی در فرصت باقی مانده داشته باشم تا بتوانم به مدال برسم.

کاکلی در خصوص انتخاب سید حمید سجادی به سمت مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: من دانشجوی رشته روانشناسی ورزشی در واحد کرج دانشگاه آزاد هستم. همچنین از سال گذشته عضو تیم دانشگاه آزاد شده ام. در بخش بانوان رشته دو و میدانی، بحث اسپانسرینگ خیطی ضعیف است. در لیگ دو و میدانی امسال، تنها دو اسپانسر بودند که هزینه بچه ها را تقبل کردند و یکی از آنها دانشگاه آزاد بود. سال گذشته خیلی خوب بود و ما در آرامش کار کردیم. یک ماه پس از پایان مسابقات، تمام مبلغ قرارداد خود را دریافت کردیم که اتفاق بسیار مثبتی محسوب می شد و از این لحاظ دغدغه ای نداشتیم.

وی افزود: دانشگاه آزاد به حرف خود عممل کرد و مبلغی را که وعده داد بود، به صورت کامل به ما داد. از طرف دیگر حضور آقای سجادی باعث شادی ماست چون نقطه عطفی برای ما به شمار می رود؛ از این جهت که یک دو و میدانی کار وارد دانشگاه آزاد شده است. امیدواریم ایشان توجه ویژه ای به دو و میدانی مخصوصا بخش بانوان داشته باشد.

604

کد خبر: 865170

وب گردی

وب گردی