قاری اول جهان اسلام و نخبگان قرآنی استان البرز در محفل انس با قرآن  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

به همت کانون قرآن و عترت و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و با همکاری سمای کرج محفل انس با قرآن سه شنبه 8 آبان ماه سال جاری در واحد کرج برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد کرج، در این مراسم که با حضور دکتر بهروز میرزا رئیس شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، دکتر علیرضا رحیمی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرج، دکتر محمودی معاون سما و رئیس آموزشکده عالی سما کرج، معاونین، روسای دانشکده‌های واحد کرج، خانواده های دانشجویان شهید مدافع حرم و مسئولین قرآنی و فرهنگی استان البرز برگزار شد، قاریان مطرح استان البرز عبدالصمد مرزوقی در بخش اساتید و مسعود خیری در بخش دانشجویی به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند.

یکی از مهمترین بخش‌های این محفل قرآنی؛ تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم با صدای ملکوتی استاد حامد شاکرنژاد نخبه قرآنی جهان اسلام بود که با استقبال چشمگیر حاضرین فضای معنوی مجلس را به عطر آیات ملکوتی قرآن معطر کرد.

همچنین گروه تواشیح الوارثین که از گروه‌های مطرح کشور در این زمینه است به اجرای سه برنامه در خصوص قرآن و عترت، اربعین و شهدای مدافع حرم پرداخت.

در این مراسم همچنین دکتر علیرضا رحیمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ضمن خیرمقدم به مسئولین و نخبگان قرآنی به بیان اهداف برگزاری این مراسم پرداخت و در ادامه سیده مه‌لقا هاشمی دبیر کانون قرآن و عترت استان البرز نیز گزارش مختصری از اهم فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز را تشریح کرد.

همچنین از خانواده‌های دانشجوی شهید مدافع حرم محمد اینانلو، دانشجوی شهید مدافع حرم علیرضا قبادی و همسر شهید مدافع حرم سجاد عفتی، سه شهید مدافع حرم از واحد کرج و نفرات برتر مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در سه بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان تقدیر شد.

در پایان حاضرین پس از گلباران مزار شهدای گمنام واحد کرج در کارگاه آموزشی قرآن استاد شاکرنژاد با هدف کشف و پرورش استعدادهای برتر دانشجویان و اساتید در عرصه تلاوت قرآن شرکت کردند.

کد خبر: 865201

وب گردی

وب گردی