کمالوند: تمامی راه‌ها را برای گلزنی به گسترش رفتیم اما بدشانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما همه راه‌ها را برای گلزنی رفتیم اما بدشانس محض بودیم.

به گزارش ایسکانیوز، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از دیدار تیمش برابر گسترش‌فولاد تبریز که با شکست یک بر صفر شاگردان وی همراه شد، اظهار داشت: بازی کاملا یکطرفه‌ای بود و هفت و هشت موقعیت گلزنی روی شش قدم از دست دادیم. نمی‌توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم که چرا بد بازی کردند چون بد نبودیم. توپ ما هم گل شده بود. پنالتی اخراج ما را نگرفته بود. اعتراض هم بی فایده است و باید تلاش کنیم بازی بعدی جبران کنیم. اصفهانیان به دلیل مشغله کاری‌اش نمی‌رسد.

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: ما خوب بازی کردیم اما وقتی توپ ما گل می‌شود و مدافع حریف با دست توپ را می‌گیرد دیگر چیزی نمی‌توانیم بگوییم این داستان تمام شد باید در بازی‌های دیگر به فکر جبران باشیم.

وی با اشاره به بازی دفاعی شاگردان فیروز کریمی گفت: دفاع اتوبوسی یا قطاری حق مسلم حریف است ما همه راه‌ها را برای گلزنی رفتیم اما بدشانس محض بودیم. جز بدشانسی اسمی دیگری روی بازی امروز بگذاریم. گاهی اوقات نمی شود که نمی‌شود. بازیکنان ما وقتی حریف دفاع می‌کند باید دریبل بزنند.

کمالوند در پایان خاطرنشان کرد: ابراهیم‌زاده بعد از اینکه توپ را لو داد و گل خوردیم تمرکزش به هم ریخت، اما تیم ما تمام تلاشش را کرد که پیروز شود.

601

کد خبر: 865214

وب گردی

وب گردی