ثمودی: اسکواش در بین مردم پیشرفت کرده است

ملی پوش اسکواش ایران گفت: با افزایش امکانات سخت افرازی ورزش اسکواش کشور ، شناخت مردم از این ورزش بیشتر شده در آستانه نهادینه شدن در بین مردم قرار گرفته است.

سوگل ثمودی ، عضو تیم ملی اسکواش با حضور در غرفه ایسکانیوز در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات گفت: خوشبختانه در سال های اخیر اسکواش در کشور از لحاظ سخت افرازی پیشرفت کرده، این پیشرفت که علاوه بر تاثیرش در عملکرد اسکواشبازان در سطح حرفه ای ، باعث شده که مردم بیشتر با رشته اسکواش آشنا شوند و علاقمندان به رشته مان افزایش یابند.

وی افزود: خوشبختانه با مدیریت صحیح فدراسیون و بهینه کردن امکانات سخت افرازی اسکواش، نتایج مان در سطح آسیا روز به روز در حال پیشرفت بوده، به طوری موفق به کسب مدال های آسیایی با حضور کشورهای قدرتمند دنیا شده ایم.

ثمودی با اشاره صحبت های رییس فدراسیون مبنی بر جلو بودن اسکواش بانوان نسبت به آقایان نیز خاطر نشان کرد: نتایج چند وقت اخیر نشان داده که بانوان مقداری از آقایان جلو افتادند و به نظر حرف های سلیمانی در این مورد صحیح به نظر می رسد ، ولی آنچه مسلم بوده اسکواش در دوران پیشرفت خود به سر می برد و به زودی خبرهای خوبی از موفقیت اسکواش بازان ایرانی در سطح بین المللی خواهیم شنید

کد خبر: 865235

وب گردی

وب گردی