غرضی نسبت به حواشی اخیر پیرامون سازمان نظام مهندسی واکنش نشان داد / امیدواریم نسل جدید حلال خورتر از نسل‌های گذشته باشند

رییس اسبق سازمان نظام مهندسی کشور گفت: در صورت قطعی بودن صحبت های اخیر پیرامون امضافروشی در سازمان‌های نظام مهندسی، پول های به دست آمده حرام خواهند بود.

سید محمد غرضی، رییس اسبق سازمان نظام مهندسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز با اشاره به صحبت های اخیر درخصوص امضافروشی در سازمان نظام مهندسی گفت: به طور معمول زمانی که امتیازی بدون عمل وجود داشته باشد، این اتفاقات رخ می دهد و شاهد اقداماتی عجیب در برخی سازمان ها خواهیم بود.

او در ادامه بیان کرد: بیش از ٢٠ سال در سازمان نظام مهندسی در حال فعالیت بودم و سعی بر این بود تا امتیازهای ارائه شده همراه با عمل باشد، با این حال امکان سواستفاده وجود داشت.

به گفته غرضی، در صورت قطعی بودن صحبت های مربوطه به امضافروشی، پول های به دست آمده حرام خواهند بود.

رییس اسبق سازمان نظام مهندسی کشور اظهار داشت: در حال حاضر استعداد اجتماعی برای جذب خدمات فنی همراه با عملکرد به مرحله ای نرسیده که متوجه شوند بهبود اقدامات فنی به نفع افراد حاضر در جامعه است.

او خاطرنشان کرد: به طور معمول ذهنیت ارائه دهنده، مصرف کننده و سرمایه گذار خدمت در مرحله ای است که گمان می کنند خدمت ارزان، مفید است. این در حالی‌ست که امیدواریم نسل جدید ما حلال خورتر از نسل‌های گذشته باشند.

401

کد خبر: 865267

وب گردی

وب گردی