پیام تبریک استاندار سمنان به مناسبت روز 13 آبان

استاندار سمنان طی پیامی روز 13 آبان را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا خباز استاندار سمنان با ارسال پیامی یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه لا استکبار جهانی را به عموم ملت رشید و غیرتمند ایران و استان سمنان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
یوم الله سیزدهم آبان در دفتر خاطرات ارزشمند ملت ایران، برگ زرین و پر افتخاری است که در وجود مومنان و خداترسان، جسارت استکبار ستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم ، فرو ریختنی است.

این روزشاهد تبعید سر سلسله ی بیداردلان و نادره ی روزگاران حضرت امام خمینی (ره) بوده است وبا اغتنام فرصت، به روان پاک روح خدا و همه جان های خدایی به ویژه شهدای دانش آموز که بیداری توام باآزادی معنوی و اجتماعی خواست رهایی از یوغ استکبار را برای ما به ارمغان آوردند و استقلال و جمهوری اسلامی را به ما ارزانی بخشیدند سلام و درود می فرستم.

آری 13 آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و ناعدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های استکبار جهانی است.

اینجانب ضمن دعوت از عموم امت حزب الله ، مومن و خداجوی ایران اسلامی برای حضور در مراسم یوم ا... سیزدهم آبان از مردم شریف و انقلابی استان سمنان می خواهم که همواره روحیه حقیقت جویی ، ظلم ستیزی و عدالت طلبی و مبارزه با استکبار را در دل و جان خود بیدار نگه داشته و در پرتو رهنمود های رهبر معظم انقلاب و توصیه های رئیس محترم جمهور در ترویج گفتمان استکبار ستیزی ، عدالت محوری به منظور تحقق صلح و زیستن در دنیایی سرشار از نشاط و امید و عاری از جنگ و خشونت تلاش و کوشش نمایید .

از خداوند متعال برای همگان به ویژه جامعه جوان و نوجوان استان سمنان، موفقیت و بهروزی مسألت می نمایم و امیدوارم که حرکات هوشمندانه این عزیزان گام موثری در راستای به ثمر نشستن اهداف دولت محترم تدبیر و امید بوده و روز به روز بر استقلال علمی و صنعتی این مرز و بوم بیفزاید.
محمد رضا خباز
استاندار سمنان

901

کد خبر: 865268

وب گردی

وب گردی