هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف دو تن و ۶۰۸ کیلوگرم مواد مخدر در جنوب شرق کشور

جانشین انتظامی سیستان وبلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف دو تن و ۶۰۸ کیلو گرم مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ، سرهنگ احمد طاهری جانشین انتظامی سیستان وبلوچستان در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" و پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای باندی که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودرو‌های تیزرو اقدام به انتقال مواد مخدر از مرز‌ها به عمق استان می‌کردند، شناسایی شدند.

وی افزود: اعضای این باند مسلح، شب گذشته با یک دستگاه وانت تویوتا در محور‌های فرعی شهرستان ایرانشهر، گرفتار کمین یگان‌های عملیاتی پلیس شدند و با آن‌ها به صورت مسلحانه درگیر که در این درگیری یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید.

سرهنگ طاهری با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه، گفت: قاچاقچیان که توان مقابله با آتش پر حجم ماموران را نداشتند با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شده و ماموران در پاکسازی منطقه درگیری یک تن و ۱۰۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی یک باند بزرگ دیگر مواد مخدر گفت: در این عملیات اعضای این باند که با استفاده از چهار دستگاه خودرو سبک در حال جابه جایی مواد مخدر بودند، توسط ماموران انتظامی شهرستان‌های "سراوان"، "خاش"و "زاهدان " شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه ضمن توقیف این خودروها، هفت قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار دستگیر و در بازرسی از خودروها، یک و تن ۵۰۶ کیلو تریاک کشف شد.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان افزود: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

902

کد خبر: 865342

وب گردی

وب گردی