۱۳ آبان روز افشای ۷۰ سال خصومت آمریکاست

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: امروز روزی است که مردم از اقشار مختلف به خصوص دانشجویان آمده‌اند تا ۷۰ سال خصومت آمریکا با ملت ایران را افشا کنند و بگویند با گذشت این همه سال چیزی تغییر نکرده است.

به گزارش ایسکانیوز، حسین اخگرپور دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، با اشاره به حضور گسترده مردم به خصوص دانشجویان و جوانان در راهپیمایی 13 آبان، گفت:‌ امسال هم دانشجویان همچون زمانی که در تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم را ایجاد کردند؛ در صحنه هستند تا بگویند استکبارستیزی عضوی جدایی نشدنی از آنهاست.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی و تفاوت خاص 13 آبان امسال نسبت به سال‌های گذشته افزود: امروز روزی است که مردم از اقشار مختلف به خصوص جوانان و دانشجویان آمده‌اند تا 70 سال خصومت امریکا با ملت ایران را افشا کنند و بگویند با گذشت این همه سال چیزی تغییر نکرده است.

اخگرپور در گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: امسال حتی کسانی که به دنبال بزک چهره آمریکا بودند و کسانی که احساس می‌کردند با مذاکره می‌شود با آمریکا به تعامل رسید هم به این نتیجه رسیده اند که شیطان بزرگ قابل اعتماد نیست

وی در خاتمه با اشاره به حضور پرشورتر مردم در راهپیمایی امسال گفت: رفتار خصمانه آمریکا و اظهارات گستاخانه ترامپ باعث شد تا همه طیف‌ها و اقشار مختلف مردم به امسال پرشورتر به خیابان بیایند و پاسخ دندان شکنی به امریکا بدهند.

کد خبر: 865406

وب گردی

وب گردی