هیچ احد الناسی نمی‌تواند مرا برکنار کند/ جهانیان خودش «اوت» است و صلاحیت ندارد/ نام جهانیان در «بلک لیست» شرکت های تولید روغن است

مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران به انتقاد شدید از مالک این باشگاه پرداخت و او را فاقد صلاحیت برای اداره این باشگاه دانست.

ناصر فریادشیران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره انتشار خبری مبنی بر صدور حکم برکناری او توسط حمیدرضا جهانیان، مالک این باشگاه اظهار داشت: من همچنان مدیر آکادمی باشگاه نفت هستم و هیچ احد الناسی نمی‌تواند مرا برکنار کند. رضا گل‌محمدی (مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران) رسما اعلام کرد حمیدرضا جهانیان صلاحیت ندارد. او از زمانی که به نفت ورود کرده، هیچ کاری برای تیم‌های پایه انجام نداده است. امکانات ما صفر بوده و تا کنون هم فقط به خاطر سرمربیان و سرپرست‌های خوب دوام آورده‌ایم. ما حتی یک ریال هم پول نگرفته‌ایم و بدون توپ،کلوچه و حتی آب تمرین کردیم. کدام تیم، بازیکنان رده پایه را به فضای سبز کنار اتوبان می‌برد تا تمرین کنند؟

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تاکنون از جهانیان حمایت می‌کرده اما حالا نظر خود را تغییر داده، گفت: من از هیچ شخصی حمایت نکردم بلکه حامی بخش خصوصی بودم اما حالا به یقین رسیدم که ایشان هیچ پولی ندارد. او بیشتر به دنبال جذب اسپانسر است و تنها وعده و وعیدهای فضایی می‌دهد. پیش از این چیزی نگفتم و به خاطر این موضوع مورد انتقاد دوستان، پیشکسوتان و حتی رسانه‌ها واقع شدم. زمانی هم حرف زدم که در باشگاه پست داشتم و مثل دیگران نبودم که بعد از برکناری صحبت کنم.

مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران تصریح کرد: باز هم تأکید می‌کنم این شخص صلاحیت اداره باشگاه را ندارد. با تحقیقاتی که انجام دادم به یقین رسیدم تمام شرکت‌های نفتی که روغن ماشین تولید می‌کنند نزدیک به 5.5 میلیارد تومان از ایشان طلبکارند و حتی نام او در «بلک لیست» قرار دارد. جهانیان یادش رفته زمانی که دستگیر شد، تنها کسی که دنبال کارش افتاد ناصر فریادشیران بود. فراموش کرده از زندان زنگ می‌زد و می‌گفت «ناصر خان من را از یاد نبری.» من دنبال کارش بودم تا آبرومندانه از زندان بیرون بیاید اما حالا به یقین رسیده‌ام صلاحیت اداره باشگاه نفت را ندارد.

فریادشیران خاطرنشان کرد: با توجه به نامه‌نگاری‌های متعدد رضا گل‌محمدی و جلسات محمدرضا داورزنی (معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان)، مسئولان هم به این نتیجه رسیدند که او صلاحیت لازم را ندارد. کسی که صلاحیت ندارد چگونه می‌تواند مرا اخراج کند؟ در حال حاضر جهانیان اخراج و به اصطلاح «اوت» شده است. شما به مصاحبه‌های بازیکنان نگاه کنید تا متوجه وخامت اوضاع شوید. خدا را شکر نامه بازگشت نام باشگاه به «نفت تهران» هم زده شد. این نامه به وزیر ورزش و جوانان و مدیران نفتی هم ارسال شده است. امیدوارم این باشگاه به سیستم وزارت نفت برگردد یا حداقل به فرد اصلحی واگذار شود.

وی افزود: من هر نوع همکاری که می‌شد انجام داد را با جهانیان داشتم. کادر فنی ما از جیب خود برای تیم هزینه و تا حد ممکن صرفه‌جویی کردیم. تا حالا هم به خاطر حفظ آبروی خودم و تلاش مربیان آکادمی سکوت کردم. زمانی که ایشان به باشگاه نفت آمد تا 10 روز نمی‌دانست تیم پایه وجود دارد. او حتی بازیکنان تیمش را نمی‌شناسد. مگر می‌شود تیمی فقط یک دست پیراهن داشته باشد؟ فقط متحیرم جهانیان چگونه ادعا می‌کرد به لالیگا اتوبان می‌زند‍! او از کارواش به شاه عبدالعظیم هم نمی‌تواند اتوبان بزند!

مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران در پایان تأکید کرد: برای خودم متأسفم که این همه کار در زمان مدیریت ایشان انجام دادم. او کسی بود که در هفته اول حضورش به ما می‌گفت «تمرینات را تعطیل کنید.» من همه نوع فشار عصبی را تحمل و تا حالا صبر کردم اما دیدم از شخصی که حتی علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی را نمی‌شناسد، نمی‌توان انتظاری داشت. او به من می‌گفت «نمی‌شود از جیب خودت برای تیم هزینه کنی؟!» من فقط سؤالم این است که جهانیان اگر پول نداشت، چرا به نفت آمد؟

604

کد خبر: 865443

وب گردی

وب گردی