نیمار و رونالدو پیشکش ، کمی معرفت لطفا!

این روز ها ستاره ها بر خلاف گذشته وقتی به اصطلاح ناز می کنند با واکنش تند هواداران روبرو می شوند و این موضوع با توجه به فضای فوتبال کشورمان امری کم سابقه محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه وررزشی ایسکانیوز، هواداران پرسپولیس در واکنش به صحبت های علیرضا بیرانوند مبنی بر جدایی اش از پرسپولیس در نیم فصل حسابی واکنش نشان داده اند و جالب اینجاست که بیشتر هواداران این تیم رای به رفتن او می دهند.

برای هوادارانی که تا همین چند سال پیش از رفتن ستاره های نصفه و نیمه ای که به لطف خودشان نیمار و رونالدوی آسیا شده بودند خواب بر چشمانشان حرام می شد، روی برگرداندن از بهترین دروازه بان دو سال اخیر ایران (به لحاظ آمار) بسیار نادر و البته قابل تامل است.

به نظر می رسد پس از خروج پرسپولیس با برانکو از آن برزخ سیاه که چند سالی این تیم پر هوادار را به زیر کشیده بود هواداران به خوبی متوجه شده اند که دوای یک تیم خوب نه فقط ستاره های نامی، بلکه داشتن فردی مانند برانکو است که بتواند یه دو جین ستاره را در کنار هم قرار دهد و اجازه ندهد آن ها لحظه ای به خیال ستاره بودنشان قصد کنند نظم تیمی اش را خراب کنند.

امروز هواداران به راحتی به هر بازیکنی که دلش هوای رفتن داشته باشد، با یک به سلامت خشک و خالی او را بدرقه می کنند؛ جای خوشحالی دارد که بالاخره در این فوتبال حتی برای یک بار نه مدیران ارشد باشگاه ها بلکه این هواداران بودند که به بازیکنان یاد دادند وقتی برای یک فصل فوتبال بازی کردن به اندازه تمام عمر یک کارگر حقوق می گیرید و محبوبیتی حتی بیش از حد ظرفیت خود به دست می آورید دیگر حق ندارید منتی بر سر هواداران بگذارید؛ نیمار و رونالدو و عقاب پیشکش لطفا کمی معرفت داشته باشید در غیر این صورت اگر میل به رفتن دارید به سلامت.

606

کد خبر: 865444

وب گردی

وب گردی