مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان برگزار شد

مراسم تکریم آقای دکتر ایوب سرافراز و معارفه آقای دکتر حسین منفرد به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان در سالن آمفی تئاتر این واحد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر فرهاد رهبر در حکمی دکتر حسین منفرد را به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار» منصوب کرد.

در مراسم معارفه سرپرست جدید این واحد، آرام حلیم فرماندار شهرستان بیله سوار مغان نقش شهرستان بیله سوار مغان در دستاوردهای علمی را یادآور شد و خاطر نشان کرد: مردم غیور این نطقه با حمایتهای مالی فراوان از جمله هبه زمین فعلی دانشگاه نقش زیادی در احداث و ایجاد این دانشگاه داشته اند.

وی افزود: این نهاد مقدس پتانسیل های لازم برای پیشرفت های علمی را به ارمغان آورده است. وجود استعدادهای طبیعی از جمله زمین های حاصلخیز و وجود گمرک بین المللی زمینه لازم بر ایجاد منطقه آزاد تجاری در این منطقه بوده که در این راستا با انجام اقداماتی از جمله بین المللی کردن دانشگاه های شهرستان می توانیم در جهت ترقی و توسعه این دانشگاه گام های موثری برداریم.

دکتر ایوب سرافراز با ارائه گزارشی، به بیان عملکرد دو دوره ریاست در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان پرداخت و گفت: تکمیل ساختمان آموزشی به متراژ بیش از 6هزار متر مربع، پرداخت بدهی ۲ میلیاردی، ایجاد رشته های متعدد از جمله ایجاد مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته در این واحد دانشگاهی است.

دکتر حسین منفرد سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان با تقدیر و تشکر از زحمات تمامی روسای قبلی و مسئولین شهرستانی و مرزداران غیور و نجیب مردم مغان اظهار داشت: در ایجاد زیرساخت ها و امکانات بالقوه در این نقطه از میهن اسلامی مان و با همکاری و همدلی بیشتر در رشد و گسترش دانشگاه خواهیم کوشید، تا دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر به اهداف نهایی خود نایل گردد.

وی در ادامه گفت: ما به خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی افتخار می کنیم و به آن عشق می ورزیم و برای پیشرفت دانشگاه در حوزه های دانش بنیان و جذب دانشجو و جذب رشته های جدید و ایجاد اتوماسیون اداری برنامه های متعدددی خواهیم داشت.

کد خبر: 865452

وب گردی

وب گردی