تأسف برای گروهی که با بزک کردن آمریکا، رابطه با این دولت شیطانی را پیشنهاد می‌دهند

بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ اعلام کرد: پس از نقض پیمان‌های مکرر توسط آمریکا و اهانت گستاخانۀ ترامپ به ملت ما، اگر باز کسانی بر طبل رابطه با آمریکا بکوبند، نشان از غرض‌ورزی و جیره‌خواری یا دست‌کم ساده‌اندیشی خود می‌دهند.

به گزارش ایسکانیوز، بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ طی بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله 13 آبان اعلام کرد: پس از نقض پیمان‌های مکرر مدعیان کدخدایی جهان و اهانت گستاخانۀ رئیس جمهور تاجر پیشه و ناپختۀ ایالات متحده به ساحت مقدس ملت شریف ایران، اگر باز هم کسانی همچنان بر طبل رابطه با تروریست بالذات آمریکا بکوبند، نشان از غرض‌ورزی و جیره‌خواری یا دست کم ساده اندیشی خود می‌دهند که این امر از سوی مردم آگاه و انقلابی ایران اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند.

در بخش هایی از این بیانیه آمده است:

یوم الله سیزدهم آبان‌ماه روز دانش آموز، انقلاب دوم و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآور حماسۀ عظیم ملی و دینی و در عین حال مانور سالانۀ دشمن شناسی و استکبارستیزی ملت بزرگ ایران است. مردم رشید ایران اسلامی که چندین دهه چنگ در چنگ آمریکای جهانخوار و شیطان بزرگ نهاده اند، نیک آگاهند که مطابق فراز نورانی «فَمَن یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ و َیُؤْمِن بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انفِصَامَ لَهَا»(بقره،256)، شرط نخستِ تمسک به عروه الوثقای الهی نفی طاغوت است که امروزه در قالب شعار «مرگ بر آمریکا» به عنوان ابَرطاغوت زمان متجلی می‌شود.

این ملت خداجو همچنین بنا بر آیات شریفۀ «لا یُحِبُّ اللّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوَءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَن ظُلِمَ وَکَانَ اللّهُ سَمِیعًا عَلِیمًا»(نساء، 148) و «فَمَنِ اعْتَدَى عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُواْ عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَى عَلَیْکُمْ»(بقره، 194)، به عنوان مؤمنانی «مظلوم»، از سوی پروردگارشان مأذون به دفاع و لعن و نفرین بر آمریکای ستمکارند و بلکه از این باب هیچ سرزنشی بر آنان نیست که «وَلَمَنِ انتَصَرَ بَعْدَ ظُلْمِهِ فَأُوْلَئِکَ مَا عَلَیْهِم مِّن سَبِیلٍ»(شوری، 41).

اما آنانکه با ظاهری خیرخواهانه و ژستی آکادمیک و حتی پیشنهاد کم رنگ کردن روحیۀ انقلابی و دینی، به تنش زدایی توصیه می‌کنند، اولاً باید بدانند که برخی از مخوف‌ترین توطئه‌ها علیه بشریت از آکادمی‌ها و مراکز علمی استکباری تدارک می‌شود و ثانیاً دشمنی ابرقدرت‌ها با ملل مسلمان صرفاً برای کسب منافع نامشروع مادی و دنیوی است و معارضت آنها با دین، ثانوی و از باب رفع مانع است. مگر دولت ملی مصدق داعیۀ دینی و یا حمایت از نهضت های آزادیبخشی چون فلسطین را داشت که از سوی مدعیان دموکراسی با بدترین شکل براندازی همانا کودتای نظامی ساقط گردید.

تأسف مضاعف اینکه گروهی با تمام خباثت استکبار نسبت به ملت مسلمان ایران، با بزک کردن آمریکای جهانخوار، رابطه با آن دولت شیطانی را پیشنهاد می‌دهند؛ حال آنکه چنین رابطه‌ای در دوران پهلوی سفاک برقرار بوده و ایران به عنوان حافظ منافع آمریکا و حامی اسرائیل غاصب، خدمت گسترده‌ای به آنان می‌کرد و در عین حال برغم انعقاد قراردادهای ننگین نفتی، محکوم به پذیرش کاپیتولاسیون و پرداختن حق توحش بود. مدتی پس از انقلاب اسلامی نیز در برهه‌ای به سیاست تنش‌زدائی دست یازیده‌ایم اما از سوی شرورترین کشور جهان به عنوان محور شرارت معرفی شدیم.

پس اگر کسی فارغ از دین مداری صرفاً دارای غیرت ملی هم باشد، نباید به شیطان بزرگ اعتماد کرده، مجال نفوذ و فرصت عمل دهد. بخصوص اکنون که ملت‌های دیگر هم به خباثت آمریکا جهانخوار پی برده و شعار بر آمده از شعور «مرگ بر آمریکا» می‌رود که به شعاری بین المللی بدل شود و بویژه پس از نقض پیمان‌های مکرر مدعیان کدخدائی جهان و اهانت گستاخانۀ رئیس جمهور تاجر پیشه و ناپختۀ ایالات متحده به ساحت مقدس ملت شریف ایران، اگر باز هم کسانی همچنان بر طبل رابطه با تروریست بالذات آمریکا بکوبند، نشان از غرض‌ورزی و جیره‌خواری و یا دست کم ساده اندیشی خود می‌دهند که این امر از سوی مردم آگاه و انقلابی ایران اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند.

ما استادان بسیجی دانشگاه‌های تهران بزرگ خدای کریم را شاکریم که همراه با ملتی خردمند و دینمدار تحت زعامت ابراهیم زمان، خمینی کبیر (قدّسَ اللهُ نفسَه الزَّکیه)، طاغوت زمان را در هم شکستیم و تحت رهبری داهیانۀ جانشین بحق او خامنه‌ای رشید (اَدامَ الله ظلَّه العالی) با حفظ بصیرت و روحیۀ انقلابی و تأکید بر مقاومت و مبارزۀ همیشگی با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار، بر توطئه‌های مستمر دشمنان بشریت فائق می‌آییم و علاوه بر حفظ شرافت انسانی و غیرت ملی هر روز قوی تر از گذشته به پیشرفت‌های جدیدی می‌رسیم که اعجاب دوست و دشمن را در منطقه و جهان برانگیخته است که « لِلَّهِ العِزَّةُ وَلِرَسولِهِ وَلِلمُؤمِنینَ».

کد خبر: 865482

وب گردی

وب گردی