قتل نوجوان ۱۸ ساله جیرفتی با چاقو

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از قتل نوجوان ۱۸ ساله در روستای گزآباد شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین سلامی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص قتل یک پسر ۱۸ ساله در جمعه شب اظهار داشت: شب گذشته ۱۲ آبان گزارشاتی مبنی بر نزاع منجر به قتل در روستای گزاباد از توابع شهرستان جیرفت حدود ساعت ۲۱ دریافت شد.

سلامی بیان داشت: پس از دریافت گزارشات بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت برای بررسی جزئیات جرم در محل وقوع قتل حاضر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت تصریح کرد: دستورات لازم قضایی پس از وصول گزارشات این حادثه، برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قتل صادر شده و در شعبه دوم بازپرسی شهرستان جیرفت این پرونده در حال بررسی است.

سلامی افزود: دستگاه قضایی با افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت جامعه هستند به طور قاطعانه و با تمام توان برخورد خواهد کرد.

وی از اولین قتل در سال ۹۶ در روستای گزآباد شهرستان جیرفت خبر داد و اظهار کرد: در خصوص قتل این نوجوان تاکنون سه نفر مضمون بازداشت شده اند و در خصوص روشن شدن قتل تحقیقات تکمیلی ادامه خواهد داشت.

سلامی در خصوص نحوه به قتل رسیدن این پسر ۱۸ ساله بیان داشت: پسر نوجوانی به نام «م-س» ۱۸با اصابت ضربات چاقو در پی یک نزاع دسته جمعی به قتل رسیده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت تصریح کرد: مقتول پس از انتقال به بیمارستان در اثر جراحات شدید چاقو فوت می کند.

901

کد خبر: 865528

وب گردی

وب گردی