استاندار البرز: استقبال سرمایه گذاران بخش خصوصی بسیار حائز اهمیت است

استاندار البرز حضور و استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: بستر حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرک صنعتی در دستور کار طالقان، اعم از آب و برق و گاز باید فراهم شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمدعلی نجفی در جلسه کارگروه اشتغال استان البرز که ظهر شنبه در شهرستان طالقان برگزار شد، بابیان اینکه مدیران باید در شهرستان محل خدمت خود سکونت داشته باشند در غیر این صورت باید از آن شهرستان خارج شوند، گفت: مدیران با حضور در شهرستان محل خدمت خود اشراف و تمرکز بیشتری بر امور خواهند داشت.

نجفی با اشاره به اینکه بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری اهتمام ویژه‌ای برای ایجاد بسترهای اشتغال پایدار در استان داریم، گفت: از مدیران کل کارگروه اشتغال استان انتظار می‌رود با جدیت درصدد حل موانع زیرمجموعه خود در شهرستان‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه از اداره کل میراث فرهنگی استان و فرمانداری طالقان انتظار داریم در ایجاد و توسعه بسترهای گردشگری طالقان با جدیت اقدام کنند، گفت: تدابیر لازم با در نظر گرفتن مسائل زیست‌محیطی و استفاده از فناوری‌های نوین و «های. تک» برای ایجاد شهرک صنعتی طالقان اتخاذ شود.

استاندار البرز بابیان اینکه پروژه جاده هشتگرد - طالقان در مدت ۱۸ سال تنها ۳۵ درصد پیشرفت داشته است، گفت: پیشرفت این پروژه در دولت تدبیر و امید از ۳۵ درصد به ۷۰ درصد رسید.

نجفی گفت: در بحث پروژه گردشگری ساحلی حاشیه سد طالقان پیگیری‌های لازم در حین پیشرفت طرح، صورت می‌گیرد.

وی حضور و استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: بستر حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرک صنعتی در دستور کار طالقان، اعم از آب و برق و گاز باید فراهم شود.

استاندار البرز بابیان اینکه موافق تدوین طرح جامع گردشگری شهرستان طالقان هستیم، گفت: اعتبارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ۳۰ هزار میلیارد تومان است که استان البرز باید بیشترین بهره‌برداری را از این اعتبار داشته باشد.

وی افزود: در ماه‌های آینده باید گزارش قابل قبولی از عملکرد استان در حوزه رونق تولید و اشتغال ارائه دهیم، با جدیت تمام درصدد اجرای و پیگیری مصوبات کارگروه اشتغال هستیم.

901

کد خبر: 865561

وب گردی

وب گردی