اولتیماتوم به مدیران عامل بازنشسته سرخابی/ دوباره سرپرست می‌شوند؟!

شنیده می‌شود در صورتی که سازمان بازرسی کل کشور بر اجرای قانون اصرار کند، مدیران عامل سرخابی به عنوان سرپرست در پست خود باقی خواهند ماند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، بار دیگر بحث اعمال قانون منع به کارگیری مدیران بازنشسته در دستگاه‌های دولتی داغ شده و بر همین اساس برخی رسانه‌ها از کنار رفتن قریب‌الوقوع مدیران عامل دو باشگاه بزرگ پایتخت خبر می‌دهند.

سید رضا افتخاری و علی‌اکبر طاهری، مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هر دو بازنشسته هستند و مطابق ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری نمی‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

با این وجود افتخاری و طاهری در تلاشند با دور زدن قانون و پیدا کردن تبصره و ارائه تفسیر جدید، در سمت خود باقی بمانند. از سوی دیگر شنیده می‌شود در صورتی که سازمان بازرسی کل کشور بر اجرای قانون اصرار کند، مدیران عامل سرخابی به عنوان سرپرست در پست خود باقی خواهند ماند.

افتخاری و طاهری به دلیل محرومیت از پنجره نقل‌وانتقالات و حواشی دیگر به ضعف مدیریتی متهم هستند اما همچنان سعی دارند به وسیله برگزاری جلسات متعدد با وزیر ورزش و جوانان، راهی برای ادامه فعالیت خود در دو باشگاه پرطرفدار کشور پیدا کنند.

604

کد خبر: 865573

وب گردی

وب گردی