تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یک اقدام عزتمندانه بود

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس تهران گفت: امروز مردم یمن، بحرین، سوریه و... در مقابل امریکا می ایستند و این یعنی، این تسخیر، عزتمندانه بوده، زیرا همه ی این ایستادگی ها در واقع به پیروی از ایستادگی ملت بزرگ ماست و ما توانستیم این اندیشه را که همه کاره این جهان آمریکای مستکبر یا همان کدخداست، زیر پا بگذاریم.

محمد حسن احمدی، مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس تهران در گفت و گو با سرویس دانشگاه ایسکانیوز قطع رابطه آمریکا را به نفع ایران ارزیابی کرد و گفت: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا منافع بزرگی نصیب ملت ما شد، منافعی که جز با رفتن این راه یعنی بیرون راندن استکبار بدست نمی آمد و آن هم استقلالی بود که حاصل اندیشه انقلابی و اسلامی نسل جوان آن دوران بود.

وی افزود: قطعا بدست آوردن این استقلال هزینه هایی را هم خواهد داشت ولی منفعت آن که ایجاد تفکر استقلال طلبی و رسیدن به آرمان های بزرگ است، بسیار بزرگ تر خواهد بود و ما امروز داشتن امنیت را مرهون همین بیرون راندن آمریکا از کشور هستیم.

حسن احمدی در خصوص آثار تسخیر لانه جاسوسی گفت: یکی از اثرات مهم ان ایستادگی مردم منطقه و ملت های مظلوم در مقابل زورگویی های امریکاست. امروز مردم یمن، بحرین، سوریه و... در مقابل امریکا می ایستند و این یعنی، این تسخیر، عزتمندانه بوده، زیرا همه ی این ایستادگی ها در واقع به پیروی از ایستادگی ملت بزرگ ماست و ما توانستیم این اندیشه را که همه کاره این جهان آمریکای مستکبر یا همان کدخداست، زیر پا بگذاریم.

وی جمهوری اسلامی ایران را الگویی برای کشورهای آزادی خواه جهان داست و افزود: ایستادگی مردم منطقه در مقابل تروریست ها و دخالت های امریکا در منطقه یعنی تاثیر تفکر انقلابی مردم ما که نمونه عملی ان تسخیر لانه جاسوسی بود.

حسن احمدی با اشاره به نفوذ تفکر انقلابی در کشورهای منطقه گفت: امروز میبینیم ائتلافی که به رهبری امریکا در منطقه برای به اصطلاح مبارزه با تروریست ها تشکیل شده، شکست خورده و این ملت ما و ملت های منطقه هستند که مبارزه واقعی را در میدان های نبرد نشان میدهند و در این مبارزه هم دست به سوی امریکا دراز نکردند، این یعنی تاثیر عمیق و میدانی تفکر انقلابی در ملت های منطقه.

وی با اشاره به بدعهدی های آمریکا در قبال ایران، کارشکنی آمریکا در مذاکرات و وضع تحریم های جدید را قابل پیش بینی دانست و گفت: این عهدشکنی به خاطر خوی استکباری آمریکاست، اینکه هیچ موقع استقلال کشورهای جهان را تحمل نخواهد کرد.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس تهران ادامه داد: قطعا باید از مذاکرات برجام درس گرفت و باید به اندیشه های انقلابی ملت مراجعه کر، آن وقت میبینیم که مذاکرات با وجود خوی استکباری نتیجه ای در برنخواهد داشت. متاسفانه انچه در گذشته مشاهده کردیم و مورد غفلت قرار گرفت، عدم توجه به خوی استکباری و زیاده طلبی های امریکا بود.

کد خبر: 865580

وب گردی

وب گردی