تا 30 درصد تخفیف شهریه برای دانشجویان دانشگاه آزاد که عضو باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران شوند

مدیرمسئول خبرگزاری ایسکانیوز گفت: بر اساس اساسنامه ایسکانیوز، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که عضو باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران می شوند و آموزش های لازم را کسب می کنند می توانند در محل تحصیل خود تا 30 درصد تخفیف شهریه برخوردار شوند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر رضا واعظی در بازدید از غرفه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور، اظهار کرد: امروز ما هر چه قدر در حوزه رسانه سرمایه گذاری کنیم کم است. جامعه امروزی، دوره فرهنگی خود را از پدر سالاری، زن سالاری و فرزند سالاری پشت سر گذاشته و امروزه جوامع درگیر رسانه سالاری هستند؛ یعنی تمامی رفتار انسان ها را رسانه ها مدیریت می کنند.

مدیرعامل ایسکانیوز حوزه رسانه را موتور محرک حوزه فرهنگی دانست و افزود: وقتی شما روز خود را سپری می کنید چیزی که شما را در کنترل خود درآورده رسانه است. بنابراین غفلت و نادیده گرفتن رسانه در حوزه های سیاسی و اجتماعی می تواند آسیب های فرهنگی در پی داشته باشد.

واعظی خاطرنشان کرد: هر چه قدر در حوزه رسانه هدفمندتر و تاثیرگذارتر باشیم و به دیدگاه ها ونظریه های دینی وفرهنگ غنی خودمان توجه کنیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

وی با اشاره به حضور معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور و عرضه بیش از 400 عنوان نشریه دانشجویی در این غرفه، توضیح داد: عرضه نشریه های دانشجویی در بزرگ ترین ضیافت رسانه ای کشور امری لازم و نشاط انگیز است که می تواند انرژی دانشجویان فعال در این عرصه را دوچندان کند.

مدیرعامل ایسکانیوز اضافه کرد: دانشجویان فعال در نشریه های دانشجویی با حضور در نمایشگاه مطبوعات، با تکنیک های رسانه ای و مطبوعات حرفه ای بیشتر آشنا می شوند. در عین حال، اهمیت نشریه های دانشجویی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی، برای عموم جامعه و به ویژه اهالی رسانه بیشتر نمایان می شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای خبرگزاری ایسکانیوز در پوشش رسانه ای فعالیت های دانشجویی گفت: بستری در ایسکانیوز فراهم می کنیم که هر دانشجو از هرنقطه ایران برای ما محتوا ارسال کند و اگر این تولیدات رسانه ای دانشجویان از قابلیت و استانداردهای لازم برخوردار باشد حق الزحمه مربوط به آن پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اساسنامه ایسکانیوز، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که عضو باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران می شوند و آموزش های لازم را کسب می کنند می توانند در محل تحصیل خود تا 30 درصد تخفیف شهریه برخوردار شوند.

واعظی گفت: انشاالله اگر بستر لازم فراهم شود مراسم اختتامیه دومین جشنواره نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که قرار است اواخر آذر امسال به همت واحد شهرقدس برگزار شود برای دانشگاهیان به صورت زنده پخش شود.

کد خبر: 865609

وب گردی

وب گردی