تجدید میثاق استاندار اصفهان با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

استاندار اصفهان با حضور در گلستان شهدای همیشه جاوید اصفهان نسبت به مقام شامخ شهیدان سرافراز دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محسن مهرعلیزاده صبح امروز در گلستان شهدای همیشه جاوید اصفهان حضور یافت و نسبت به مقام شامخ شهیدان سرافراز دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد.

دکتر مهرعلیزاده در حاشیه تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین ساعات کاری‌ام را در گلستان شهدا آغاز کردم چرا که معتقدم هرچه داریم از برکت خون همین شهداست.

مهرعلیزاده با بیان این که اوایل انقلاب سپاهی و رزمنده بودم و امروز به نوعی برایم تجدید خاطره شد، افزود: در تداوم آن فداکاری‌ها امروز مسؤولیت ما بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف انقلاب و ادامه راه شهدا سنگین است.

استانداراصفهان با اشاره به اینکه اصفهانی‌ها همواره در شاخص‌های مختلف حراست از انقلاب اسلامی، پیشتاز بوده و در ردیف نخست تقدیم شهدا قرار داشته‌اند، اظهارداشت: اصفهان بیشترین شهدا و جانبازان بالای 70 درصد را تقدیم دفاع مقدس نموده است.

محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه ما به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم متدین اصفهان هستیم، گفت: اصفهان در زمینه‌های مختلفی دچار برخی مشکلات است که باید به آنها توجه کرد، به عنوان نمونه موضوع آب که چندین سال است به عنوان مشکل اصفهان محسوب می‌شود و از دو سه دهه گذشته آغاز شده و به شرایط امروز رسیده نیازمند توجه بیشتری است.

استاندار اصفهان با اشاره به مشکلات ناشی از بیکاری و رکود، تصریح کرد: اصفهان از استعدادهای خوبی برخوردار است و نباید شاهد افزایش بیکاری در این استان باشیم، بلکه باید با بکارگیری تجربیات، انرژی، توان مردم و سرمایه‌ها بتوانیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

وی افزود: در این راستا جذب سرمایه‌های خصوصی داخلی و خارجی در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت، گردشگری و خدماتی لازم است تا اشتغالزایی صورت گیرد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه اصفهان همه زیرساخت‌های لازم در اقتصاد مقاومتی را که مهم‌ترین آن نیروی انسانی است، دارد؛ تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم اصفهان را به عنوان الگو برای دیگر استان‌ها مطرح کنیم.

901

کد خبر: 865611

وب گردی

وب گردی