معاون برنامه‌ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان منصوب شد

رئیس بنیاد ملی نخبگان، حسن سالاریه را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در حکمی از سوی سورنا ستاری رئیس بنیاد ملی نخبگان، حسن سالاریه به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: نظر به لزوم تحقق اهداف عالی بنیاد ملی نخبگان و نظر به اهمیت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی و برای شناسایی، هدایت و تواناسازی اجتماعات نخبگانی و با توجه به دانش و تجارب ارزنده، جنابعالی را که از مراتب تعهد، دانش و کارآمدی برخوردارید، به سمت معاونت برنامه‌ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان منصوب می‌کنم. شایسته است با توکل بر خداوند سبحان و در پرتو ارزش‌های متعالی اسلام و در چارچوب وظایف مقرر به ایفای این مسئولیت همت گمارید و امیدوارم در پرتو منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید نسب به انجام ماموریت‌های محوله کوشا باشید.

شایان ذکر است، بدین‌وسیله از زحمات غلامعلی منتظر و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسئولیت، کمال تشکر به عمل می‌آید.

همچنین رئیس بنیاد ملی نخبگان طی حکمی، علیرضا زراسوندی را به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان تهران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان تهران و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسئولان آن استان با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان تهران منصوب می‌کنم. شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامۀ بنیاد ملی نخبگان، آئین نامه تأسیس و ادارۀ دفتر نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای‌برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمدیهای گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

کد خبر: 865629

وب گردی

وب گردی