نوازی:چرا هر وقت دوربین‌ها می‌آیند سر و کله یک عده هم پیدا می‌شود؟/ مسئولان باشگاه حتی برای شنیدن درددل هم به تیم ما سر نمی‌زنند

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال گفت: متأسفانه آقایان یک بار برای شنیدن درد دل ما هم به تیم سر نمی‌زنند و هرگاه به آنها تذکر می‌دهم فقط می‌گویند چشم ... چشم... می‌آئیم.

به گزارش ایسکانیوز، محمد نوازی پس از تساوی ۲ بر ۲ امیدهای استقلال و پرسپولیس در مورد این بازی اظهار داشت: به هرحال حاشیه‌های دربی بزرگسالان به رده‌های امید هم می‌رسد، حق ما در این بازی مساوی نبود اما برخی اشتباهات بچه‌گانه داشتیم که موجب شد بازی با نتیجه تساوی به اتمام برسد.

وی ادامه داد: من نمی‌توانم یقه بازیکن را بگیرم و بابت اشتباهش او را تنبیه کنم به هر حال همین اشتباهات است که موجب می‌شود که در فوتبال گل‌ها رد و بدل شود. امروز آن چیزی که از بازیکنانم می‌خواستم در زمین اجرا نشد اما من از شاگردانم راضی هستم چرا که تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال عنوان کرد: باید به بازیکنان تیم‌های پایه اهمیت بدهیم تا بتوانیم مانند برزیل و آلمان بشویم. قهرمانی در مسابقات معتبر برای چه تیم‌هایی است؟ تا چه زمانی تیم‌هایی مانند برزیل، فرانسه، آلمان و ... باید قهرمان شوند؟ پس چه زمانی نوبت به ما می‌رسد. زمانی که من فوتبال را شروع کردم مشکل زمین داشتیم که هنوز هم همین مشکل وجود دارد.

نوازی در خصوص جو سکوها و نحوه عملکرد داور گفت: داوری خوب بود و توانست شرایط بازی را کنترل کند. تماشاگران هم نظرات خاص خود را دارند و ما فقط می‌توانیم آنها را به آرامش دعوت کنیم. برخی از تماشاگران به بازیکنان ما ایراد گرفتند که من هم به آنها تذکر جدی دادم. به نظرم اگر این تماشاگران پیراهن آبی و استقلال را دوست دارند باید تیم را تشویق کنند نه اینکه اینگونه ایراد بگیرند.

وی ادامه داد: از مسئولان مجموعه هویزه تشکر می‌کنم که منت بر سر ما گذاشتند تا ما بتوانیم بازی‌هایمان را برگزار کنیم، نمی‌دانم چرا هر وقت دوربین‌ها می‌آیند سر و کله یک عده هم پیدا می‌شود. من در شاه‌عبدالعظیم زمینی رفته‌ام که رختکن ندارد، آیا آقایان آنجا را دیده‌اند یا فقط وقتی دوربین می‌بینند پیدایشان می‌شود؟ بازیکنان رده‌های پایه آینده‌های فوتبال ایران هستند و می‌بینیم که در چمن مصنوعی بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال در مورد غیبت مسئولان باشگاه برای بازی‌های این تیم گفت: وقتی اهمیت ندهند اوضاع همین است، من چقدر می‌توانم به آنها بگویم که حداقل برای تماشای این دیدار به ورزشگاه بیایند؟ ورمزیار همیشه حضور دارد آن هم به خاطر اینکه مسئول مجموعه است اما رأس هرم هیچگاه نمی‌آید. متأسفانه آقایان یک بار برای شنیدن درد دل ما هم به تیم سر نمی‌زنند و هرگاه به آنها تذکر می‌دهم فقط می‌گویند چشم ... چشم... می‌آئیم.

وی افزود: ما ۳ بازی را برده‌ایم و امروز هم مساوی کردیم، آیا کسی ۱۰۰ هزار تومان هم به بازیکنان پاداش داده است؟ این همه هزینه میلیاردی می‌شود چه ایرادی دارد کمی هم برای این آینده‌های فوتبال خرج شود.

602

کد خبر: 865640

وب گردی

وب گردی