کارگاه‌های رایگان  تئاتر برای خانواده‌ها

گروه مونو ـ شورایی کارگاه "تئاتر ستمدیدگان" را با هدف آموزش مهارت‌های زندگی برگزار می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، گروه مونو ـ شورایی به تسهیل‌گری آریان رضائی که سال‌هاست روی تکنیک‌های تئاتر آگوستوبوآل، تئاتر ستمدیدگان متمرکز بوده است، در تازه‌ترین پروژه خود با همکاری NGO ها و موسسات خیریه، همچون سایر کنشگران این رشته در دنیا فعالیت‌های انسان دوستانه و خیرخواهانه‌ای را آغاز کرده است که در اولین گام، این پروژه با برگزاری کارگاه تئاتر ستمدیدگان به هدف آموزش مهارت‌های زندگی مشترک در خانه جوان رباط کریم برگزار شد.

این کارگاه که ویژه زوج‌هایی که در مسیر طلاق بوده‌اند و به منظور پرداختن به دغدغه‌ها و مسائل آنان برگزار شد، رایگان و در اقدامی عام المنفعه با مشارکت گروه مونو ـ شورایی و خانه جوان رباط کریم در این شهرستان در جلسات سه ساعتی و متکی بر بازی‌های نمایشی و تکنیک‌های تئاتر مجسمه، تئاتر شورایی (فروم) و نمایشنامه‌نویسی همزمان در روزهای جمعه از 28 مهر تا 12 آبان برپا شده است.

در این کارگاه سیمین عسگری به عنوان روانشناس و عماد حسین خانی به عنوان وکیل، آریان رضائی را همراهی کردند.

رضایی مدتی قبل نمایش شورایی برلین را به صحنه برد که مورد استقبال زیاد هم قرار گرفت و در آن به اختلافات زندگی زناشویی یک زوج جوان می‌پرداخت.

براساس این گزارش، کارگاه‌های آینده این گروه در هفته‌های آینده در همکاری با بنیاد دانش و ویژه نوجوانان 10 تا 16 سال که تک‌سرپرست (مادر سرپرست) هستند برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت آشنایی با تئاتر ستمدیدگان و سایر فعالیتهای گروه مونو - شورایی می توانند به آدرس www.mono-o.ir مراجعه کنند.

502

کد خبر: 865657

وب گردی

وب گردی