حضور فرماندار قوچان در تیپ277

به مناسبت 13 آبان مهندس علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان در جمع کارکنان پایور و وظیفه تیپ277 شهید تولایی شهرستان قوچان به سخنرانی پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، به مناسبت 13 آبان مهندس علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان در جمع کارکنان پایور و وظیفه تیپ277 شهید تولایی شهرستان قوچان به سخنرانی پرداخت.

مهندس علیرضا قامتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای تیپ 277 گفت: سیزدهم آبان ماه در تاریخ کشور ما یاد آور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است. ابتدا روز 13 آبان 1343 که سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و دیگری 13 آبان 1357 حرکت دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت های آمریکا در ایران و سومین دوره 13 آبان ماه 1358 که در این دوره دانشجویان مسلمان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکارا در تهران تسخیر و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند،

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامیدند و اینگونه بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی این روز را روز " ملی مبارزه با استکبار جهانی " نام گذاری کردند .

فرماندار شهرستان قوچان با اشاره به به راهپیمایی عظیم راهیان کربلا در اربعین گفت: این راهپیمایی بزرگ نشان دهنده اتحاد و همبستگی بین مسلمانان و شیعیان است .

704

کد خبر: 865691

وب گردی

وب گردی