کار فرهنگی باید استمرار و مداومت داشته باشد

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در همایش رئیس و معاونین نظامی عقیدتی سیاسی های یگان های تابعه نیروی زمینی گفت: کار فرهنگی باید استمرار و مداومت داشته باشد تا بتواند به اهداف تعیین شده خود برسد،

به گزارش ایسکانیوز، به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش؛ رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در همایش رئیس و معاونین نظامی عقیدتی سیاسی های یگان های تابعه نیروی زمینی در ستاد این نیرو گفت: تمام فعالیت های عقیدتی سیاسی در ارتش بر اساس تدابیر و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انجام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی نسب، وظایف اصلی عقیدتی سیاسی را فعالیت های آموزشی، سیاسی و تبلیغاتی خواند و افزود: هدف از اجرای این برنامه ها و فعالیت ها، تعمیق باورهای دینی، ولایت محوری و ولایت مداری، ارتقاء بصیرت دینی و انقلابی، شناسایی آسیب ها و تهدیدات و ... است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: برابر منویات و فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا که « انبوه کار فرهنگی مهم نیست و باید اولویت بندی شود» تاکید کرد: کار فرهنگی باید استمرار و مداومت داشته باشد تا بتواند به اهداف تعیین شده خود برسد، در کار های فرهنگی نباید خللی وارد شود کار فرهنگی مرکب است ، اگر یک بخش از کار انجام نشود فعالیت فرهنگی به سرانجام نخواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی نسب، ابتکار و خلاقیت را سرلوحه برنامه های فرهنگی در عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش خواند و تصریح کرد: ابتکار و خلاقیت باید در برنامه های فرهنگی وجود داشته باشد تا به مرحله جذابیت بخشی برسد در این راه نیز باید به عواملی مانند ، تقویت هیأت های اندیشه ورزی، استفاده از روحانیون جوان و خوش فکر ، کارکنان پایور و وظیفه خلاق روی آورد.

وی همچنین تربیت و توانمند سازی نیروی انسانی، آسیب زدایی، استفاده از ظرفیت تشکل های قرآنی و استفاده از بسیج به ویژه در مجتمع های مسکونی را از جمله برنامه های ارتقا فعالیت های فرهنگی خواند و گفت: باید در این حوزه ها گام های موثری برداریم تا فعالیت های فرهنگی گسترش پیدا کند.

704

کد خبر: 865696

وب گردی

وب گردی