۸۰ درصد ظرفیت پارکینگ های شهر مهران تکمیل است

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ۸۰ درصد ظرفیت پارکینگ های شهر مهران تکمیل است، گفت: رانندگان برای یافتن پارکینگ مناسب مستقر در ورودی های شهر مهران همکاری کنند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ جلال میرزابیگی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای جلوگیری از خروج زائران بدون ویزا و گذرنامه ، کنترل های لازم از مبدا حرکت آنها انجام می شود.

وی افزود: هماهنگی های لازم با سایر نهادها و ادارات ذیربط انجام شده است تا خدمات دهی به زائران حسینی به صورت مناسب انجام شود.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان یادآور شد: به منظور جلوگیری از ورود افراد فاقد گذرنامه و ویزا به پایانه مرزی مهران ، کنترل ها از شهرستا نهای تابعه استان و خود پایانه مرزی مهران انجام و کسانی که مدارک قانونی ندارند عودت داده می شوند.

وی تصریح کرد: از ابتدای ورود به استان ایلام تا شهر مهران در نقاط حادثه خیز و به منظور پوشش خلاء های انتظامی تعداد ۲۷ پاسگاه سیار استقرار و به منظور ارائه خدمات مناسب تر، سایر سازمان ها و یگان های امدادی در کنار این ایستگاهها مستقر شده اند.

سرهنگ میرزابیگی در پایان از رانندگان و زائرانی که از سفر معنوی عتبات عالیات مشرف شده اند، خواست در هنگام برگشت به شهرهایشان پس از استراحت کامل و اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه خود با صبر و حوصله و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به سفر خود ادامه دهند.

901

کد خبر: 865749

وب گردی

وب گردی