"پژوهشنامه ادبیات تعلیمی" دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان، تنها مجله ادبیات تعلیمی در کشور

"پژوهشنامه ادبیات تعلیمی" در بین مجلات منتشره  دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور، اولین و تنها مجله در زمینه ادبیات تعلیمی می باشد و تاکنون سی و دو شماره آن به چاپ رسیده و سی و سومین شماره آن زیر چاپ است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، یکی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان چاپ و انتشار فصلنامه علمی‌پژوهشی«پژوهشنامه ادبیات تعلیمی» است .

این فصلنامه از سال 1387 شروع به فعالیت نموده و در سال 1389 موفق به کسب رتبه علمی‌پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده است و داری مجوز چاپ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.

از شماره اول تا نهم این مجله با عنوان «پژوهشنامه زبان و ادبیات فارسی» و از دهمین شماره بنا به پیشنهاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان جدید «پژوهشنامه ادبیات تعلیمی» با رتبه علمی‌پژوهشی تغییر یافته و در پایگاه‌هایی همچون پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به آدرس اینترنتی www.isc.gov.ir پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی به آدرس اینترنتـــــی http://fa.journals.sid.ir، بانک اطلاعات نشریات کشور به آدرس اینترنتی http://www.magiran.com نمایه‌سازی می‌شود.

تعداد مقالات چاپ شده در هر شماره هفت مقاله می باشد و فعالیت‌های دفتر فصلنامه به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه http://parsadab.dehaghan.ac.ir و وب سایت http://www.parsadab.ir انجام می‌گیرد.

کد خبر: 865761

وب گردی

وب گردی