ثبت نام جشنواره بین‌المللی سیمرغ کلید خورد/ مهلت ثبت ‌نام تا یکم بهمن ماه

ثبت نام نهمین جشنواره بین المللی وزارت بهداشت موسوم به "جشنواره سیمرغ " کلید خورد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از وبدا، با اعلام فراخوان نهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی وزارت بهداشت موسوم به "جشنواره بین‌المللی سیمرغ" ثبت نام در این جشنواره از روز پنج شنبه یازدهم آبان ماه در سامانه جشنواره آغاز شد.

بر این اساس کلیه دانشجویان علاقه‌مند در سرتاسر دنیا با مراجعه به سامانه جشنواره و مشخص کردن رشته هنری خود می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

فراخوان "جشنواره سیمرغ" در سه بخش آزاد که ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی، "بخش فرهنگ سلامت" ویژه دانشجویان سراسر کشور و "بخش بین‌الملل" که به دانشجویان سراسر جهان اختصاص دارد تدوین شده و علاقه‌مندان با توجه به راهنمای فراخوان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

همچنین، کلیه متقاضیان و علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس Festivalf.ir نسبت به ثبت نام و عضویت از طریق سامانه جشنواره اقدام و اصل آثاری که در فراخوان ذکر شده را به دبیرخانه دانشگاهی و یا دبیرخانه دائم جشنواره تحویل دهند.
لازم به ذکر است، دانشجویان باید پس از ثبت نام اولیه تا تاریخ اول بهمن ماه سال جاری نسبت به ارسال اصل آثار به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

جشنواره فرهنگی نهم با شعار " سالم زیستن، هنر است" تلاش دارد که سبک زندگی سالم را که هدف و غایت نهایی بعثت همه انبیا و اولیا الهی است در جامعه دانشگاهی کشور ترویج کند.

گفتنی است، "جشنواره بین المللی سیمرغ "که نامش برگرفته از سیمرغ افسانه‌ای در ادبیات ایران به عنوان مرغ درمانگر و نماد جدید جامعه پزشکی است در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی، بهار ۱۳۹۷در شهر تهران برگزار خواهد شد.

برای دریافت فایل فراخوان و راهنمای بخش‌های جشنواره بین‌المللی "سیمرغ" اینجا کلیک کنید.

کد خبر: 865790

وب گردی

وب گردی