کتاب « مشارکت شهروندان در برنامه ریزی شهری و توسعه در ایران»

دکتر حمید ماجدی و دکتر زهرا سادات سعیده زرآبادی از اعضای هیات علمی واحد علوم و تحقیقات با برجسته ترین اساتید دانشگاه های ایران و برلین در تالیف کتاب « مشارکت شهروندان در برنامه ریزی شهری و توسعه در ایران» همکاری کردند و این کتاب توسط انتشارات Routledge وابسته به کشور انگلستان منتشر شد.

به گزارش سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز ، کتاب “CITIZENS’ PARTICIPATION IN URBAN PLANNING AND DEVELOPMENT IN IRAN” ( مشارکت شهروندان در برنامه ریزی شهری و توسعه در ایران) در سال 2017 توسط انتشارات Routledge که معتبرترین انتشارات دانشگاهی انگلستان است به چاپ رسیده است.

در این کتاب موضوعاتی همچون پیشینه مشارکت شهروندان و مدیریت شهری در حال حاضر ایران، نقش مشارکت در ایران بعد و قبل از سال 1997، روش های برنامه ریزی مشارکتی، سیاست های بازآفرینی شهری در ایران و ... مورد بحث قرار می دهد.

براساس این گزارش در فصل سوم این کتاب که توسط جناب دکتر حمید ماجدی استاد دانشکده هنر و معماری و دکتر زهرا سادات سعیده زرآبادی دانشیار دانشکده هنر و معماری واحد علوم و تحقیقات به رشته تحریر درآمده است ، ارزیابی برنامه های مشارکتی در ایران از واقعیت تا عمل مورد بحث قرار گرفته است . در این راستا ارزیابی طرح های CDS (استراتژی های توسعه شهری) از منظر مشارکت، سطوح مشارکت، فرآیند و روش های مشارکت شهروندان مورد بررسی قرار گرفته است.

کد خبر: 865798

وب گردی

وب گردی