اختتامیه سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت برگزارشد

در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت از برگزیدگان مسابقات دریایی در بخش‌های مختلف تقدیر شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت از برگزیدگان بخش‌های مختلف همچون شناوری‌های سطحی و زیرسطحی دانش‌آموزی، جکت نفتی سازه ماکارونی، شناورهای هوشمند و ایده بازار در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی تقدیر شد.

در این مراسم جوایز در بخش جکت های نفتی در مقطع متوسطه اول به تیم سهام خیام، تیم نوآور ٢ و تیم شایسته ٢ اهدا شد و نامبردگان به ترتیب مقام اول تا سوم رو از آن خود کردند.
همچنین در همین بخش در دوره متوسطه دوم دخترانه تیم پایدار ، تیم one direction و تیم زهرا٣ به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. و اما در مقطع متوسط اول پسرانه تیم اندیشه پویا ٩ و تیم اندیشه پویا ١٠ ، همچنین تیم خلاق( f6-c) و تیم سالکان زهرا از تیم‌های برگزیده بودند که از آن‌ها تقدیر شد.

شناورهای هوشمند از دیگر بخش‌های جذاب در این جشنواره بود که در این بخش تیم علوم و تحقیقات از دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات و تیم شهید ستار محمودی از دانشگاه امام خامنه‌ای‌ همچنین تیم شهید رودکی از دانشگاه امام خامنه‌ای‌ مقام کسب کردند و از آن‌ها در مراسم اختتامیه تقدیر شد.
مسابقات ایده بازار در مقطع دانش جویی از دیگر بخش‌های جذاب این جشنواره بود که در این بخش نیز نورا برزکار، علی امیرزاده و هادی توحیدی و عرفان حسینی به ترتیب مقام اول تا سوم رو از آن خود کردند. این مسابقات بخش دانش‌آموزی نیز داشت که در این بخش هستی شکار یار، مهدی فتحی پور و مهدی گودرزی املشی نیز مقام اوردند و در این مراسم نیز از آن‌ها تقدیر شد.
در بخش مسابقات شناورهای کنترل از راه دور در بخش دانش‌آموزی محمد سعید آقایی، آروین هایراپت یانس و هدی رحمانی دوست و سید فرزین آسیایی به‌عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند.
و در آخر در بخش شناورهای زیرسطحی دانش آموزان هدی رحمانی دوست، حسین بابکی و محمد معین مساحی به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

کد خبر: 865871

وب گردی

وب گردی