هاینکس: جایگاه فعلی ما غیرقابل پیش بینی بود

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی 3-1 مقابل بروسیا دورتموند، تایید کرد که یک ماه قبل تصور نمی کرد که تیمش بتواند در این مقطع، با 4 امتیاز برتری، در صدر جدول باشد.

به گزارش ایسکانیوز، گل های آرین روبن، روبرت لواندوفسکی و داوید آلابا کمک کرد تا بایرنی ها در "دِر کلاسیکر" به پیروزی برسند و تک گل مارک بارترا در آخرین دقایق بازی، از سنگینی شکست شاگردان پیتر بوش کم نکرد.

به این ترتیب، بایرن که در زمان روی کار آمدن هاینکس، 5 امتیاز از دورتموند کمتر داشت، حالا با 6 امتیاز برتری نسبت به این تیم و 4 امتیاز بیشتر از لایپزیش، در صدر جدول بوندس لیگا جای گرفته است.

هاینکس به خبرنگاران گفت:" ما مقابل یک تیم بسیار خوب، فوتبال فوق العاده ای بازی کردیم، به ویژه در نیمه اول. باید تایید کرد که دورتموند هم موقعیت های بسیار خوبی داشت. اما اسون اولریش ما را در بازی نگه داشت.

تیم 100 درصد باانگیزه بود. ما کاملا به دنبال پیروزی بودیم. باید از شاگردانم تشکر کنم. این یک نمایش کلی فوق العاده بود. 4 هفته قبل نمی توانستید پیش بینی کنید که ما در این هفته، 6 امتیاز از دورتموند و 4 امتیاز از لایپزیش بیشتر داشته باشیم.

ما برای رسیدن به این هدف سخت تلاش کردیم. اگر بازیکنان مصدوم مان را در اختیار داشته باشیم، از این هم بهتر بازی خواهیم کرد و امیدوارم به موفقیت برسیم."

606

کد خبر: 865883

وب گردی

وب گردی