مجلس از مقابله دولت با بدعهدی‌ آمریکایی‌ها حمایت می‌کند

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: بر اساس قانون مقابله با ماجراجویی های آمریکا هر جایی که دولت بخواهد با اقدامات خصمانه آمریکا مقابله بکند، مجلس حمایت می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، حشمت الله فلاحتپیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره تحریمهای جدید آمریکا تحت عنوان قانون کاتسا اظهار داشت: این قانون مجموعه‌ی از تحریمهای گذشته است که چیز تازه‌ای نیست و می توان آن را یک کار تبلیغاتی از جانب آمریکا دانست.

نماینده اسلام آباد غرب در مجلس افزود: فضای پسابرجام فضای چالش میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا است، ایران در حال تعامل با دنیا و مقابله با آمریکا است که آمریکایی ها به دنبال این هستند ارتباط میان ایران و کشورهای دیگر را از بین ببرد که البته تاکنون موفق به این کار نشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی در این باره که قانون کاتسا نقض برجام است یا خیر، نیز تصریح کرد: طبق برجام قانون کاتسا نقض صریح برجام است.

فلاحت پیشه درباره اقدامات مجلس نسبت به قانون کاتسا گفت: مجلس شورای اسلامی قانون مقابله با ماجراجویی های آمریکا را دارد که طبق آن و گزارش 3 ماهه دولت هر جایی که دولت بخواهد مقابله بکند، مجلس نیز حمایت خواهد کرد.

منبع: تسنیم

کد خبر: 865891

وب گردی

وب گردی