نگاهی به فعالیت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در مرز مهران برای زائرین اربعین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: فعالیت موکب ها و غرفه ها به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تحویل داده شده به آن معنا که بسیج دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی متولی ارائه خدمات در موکبات دانشگاه هستند.

شهریار عباسی در رابطه با اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری مراسم اربعین در مرز مهران در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: چهار موکب مانند سال های گذشته در سرابله، ایوان، ایلام و مهران راه اندازی کرده ایم.

وی با اشاره به آمادگی یک مهمانسرا و یک پارکینگ در ایلام، افزود: از روزی که دوستان و همکاران برای پارک خودروها و اسکان مراجعه کرده اند اقدام به راه اندازی موکب ها کرده اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام تصریح کرد: صبحانه، ناهار و شام و همچنین میان وعده در در موکب ها توزیع می شود، ضمن این که آشپزخانه دانشگاه آزاد اسلامی در ساعت غیراداری آماده هستند حتی برای دوستانی که نذوراتی را برای ارائه دارند از امکانات آشپزخانه برای پخت استفاده می کنند و در موکب ها توزیع می شوند.

عباسی تصریح کرد: امسال ما اولین واحد و استانی بودیم که در کمیته های سیزده گانه آغاز به فعالیت کرده ایم از جمله تشکیل کمیته هایی مانند فرهنگی، پشیتبانی، اداری- مالی که دستورات را به آنها ابلاغ و همکاران هر کدام وظیفه خود را انجام می دهند.

وی با بیان این که تاکنون حدود بیش از 3 هزار خودرو در یکی از پارکینگ ها پارک شده است، گفت: پارکینگی که در مهران برای همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شده بود تکمیل شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام ادامه داد: از فعالیت های جدید امسال نسبت به سال گذشته می توان به ارائه خدمات فرهنگی اشاره کرد که کمیته فرهنگی با محوریت نهاد تعیین شده و در غرفه های مستقر هستند که این کمیته های فرهنگی به زواری که مشکلات حقوقی یا خانوادگی دارند مشاوره می دهند.

عباسی در پایان گفت: فعالیت موکب ها و غرفه ها به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تحویل داده شده به آن معنا که بسیج دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی متولی ارائه خدمات در موکبات دانشگاه هستند.

901/900

کد خبر: 865899

وب گردی

وب گردی