ترفند طاهری برای تحت فشار قرار دادن وزیر/ گرشاسبی تکذیب کرد، روغنی و کاشانی سکوت!

اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس صحبت‌های ضد و نقیضی را در خصوص استعفای مدیرعامل این باشگاه مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، علی‌اکبر طاهری روز گذشته (شنبه) به باشگاه پرسپولیس رفت و از کارکنان باشگاه حلالیت طلبید. هر چند گفته می‌شود این خداحافظی تنها به دلیل در پیش بودن سفر کربلا بوده اما ظاهرا مدیرعامل باشگاه سرخ‌پوش پایتخت اعلام کرده پس از زیارت، دیگر به این باشگاه برنمی‌گردد.

عجیب اینکه اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس صحبت‌های ضد و نقیضی را در این باره مطرح می‌کنند. ابوالفضل روغنی گلپایگانی، عضو هیأت مدیره ترجیح داد در این باره سکوت کند و تأکید کرد هیچ صحبتی در این باره ندارد. او خبرنگاران راه مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس حواله داد.

از سوی دیگر جعفر کاشانی، رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس مانند گذشته اعلام کرد در جریان امور قرار ندارد و به همین دلیل نمی‌تواند اظهار نظر صحیحی انجام دهد. حمیدرضا گرشاسبی، دیگر عضو هیأت مدیره سرخ‌پوشان تنها کسی بود که واکنش رسمی به استعفای طاهری نشان داد و عنوان کرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس استعفا نداده و پس از زیارت به سر کار خود برمی‌گردد.

قرار است گرشاسبی در دو هفته‌ای که طاهری راهی کربلا می‌شود، زمام امور را در دست بگیرد اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که حکم او تمدید خواهد شد و گرشاسبی رسما جانشین طاهری در پرسپولیس می‌شود. همچنین برخی از اطرافیان باشگاه پرسپولیس معتقدند طاهری با مطرح کردن بحث استعفا قصد دارد وزیر ورزش و جوانان را تحت فشار قرار دهد تا زیر بار قانون سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر ممنوعیت استفاده از بازنشستگان نرود و رأی به ابقای او در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس بدهد.

604

کد خبر: 865912

وب گردی

وب گردی