دیر و زود رفتن ها و غیبت رئیس و برخی از اعضای شورا به امری عادی  تبدیل شده است

شورایی که منتخبان مردم را در خود جای داده و برای برگزاری هر دقیقه از آن، هزینه های گزافی از جیب بیت المال خرج می شود چرا اعضا، حضورشان در شورا را در اولویت اول کار خود قرار نمی دهند؟

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، براساس تصمیم جدید شوراپنجمی ها و ژست مردمی که به خود گرفتند حدود 2 ماه پیش با آغاز دوره جدید شورا قرار شد جلسات یکشنبه شورا هم علنی برگزار شود به این ترتیب جلسات علنی شورا به دو جلسه در هفته افرایش یافت.

امروز هم که نوزدهمین جلسه شورا در روز یکشنبه است و علنی؛ شورا با 17 عضو تشکیل جلسه داد.شورایی با حداقل اعضا!

در این دوره از شورا یا جلسات دیر و با تأخیر آغاز می شوند یا تعداد حاضرین در شورا چندان قابل توجه نیست.

شورایی که منتخبین مردم را در خود جای داده و برای برگزاری هر دقیقه از آن، هزینه های گزافی از جیب بیت المال خرج می شود چرا این چنین است که اعضا حضورشان در شورا را در اولویت اول کار خود قرار نمی دهند.

از طرفی یکی از اتفاقات تکراری این دوره از شورا تأخیر نیم ساعته برای آغاز جلسه است و این هم مصداق بارز دیگری برای کم اهمیت داشتن جلسات برای شورایی ها است.

دیر و زود رفتن ها و غیبت رئیس و برخی از اعضای شورا دیگر به امری عادی برایشان تبدیل شده است.انگار همه عادت کرده اند که صندلی رئیس را در تصاحب نایب رئیس ببینند.

این روزها هم که انتقادهای شدید به سبک اصلاح طلبی خود را نثار هم و شهردار تهران می کنند تا شاید مرهمی برای بی تدبیری و انتخاب های بی اصولشان در گذشته باشد.

706

کد خبر: 865961

وب گردی

وب گردی