۳۰۰ ناشر برتر کشور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب اردبیل شرکت می‌کنند

مدیرکل ارشاد استان اردبیل گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب اردبیل از ۲۱ تا ۲۶ آبان‌ماه امسال با شرکت ۳۰۰ ناشر برتر کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، سیدناصر اسحاقی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان اردبیل از 21 تا 26 آبان ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علت برگزار نشدن این نمایشگاه در سال‌های گذشته نبود زیرساخت های لازم بود٬ گفت: خوشبختانه امسال نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان اردبیل در قالب 150 غرفه و با شرکت 300 ناشر برتر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد استان اردبیل با بیان اینکه 600 ناشر برای شرکت در نمایشگاه ثبت‌نام کرده بودند٬ افزود: به دلیل کمبود فضای غرفه امکان حضور تمامی ناشران فراهم نشد.

اسحاقی تصریح کرد: معرفی کتاب سال استان اردبیل نیز در افتتاحیه این مراسم برگزار می‌شود و برنامه‌های جانبی از جمله کارگاه داستان نویسی٬ ایستگاه نقاشی کودک٬ کارگاه سبک زندگی اسلامی و شب شعر رضوی برگزار می‌شود.

وی گفت: در سال‌های 94 و 95 تعداد 367 کتاب در سطح استان اردبیل به چاپ رسیده است که برای دومین سال پیاپی نیز انتخاب کتاب برتر برای تشویق فعالان این حوزه٬ در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ارشاد استان اردبیل بیان کرد: اختتامیه سومین جشنواره گفت‌وگو و مناظرات رضوی نیز در ماه جاری برگزار می‌شود که برای این جشنواره نیز 215 مقاله به دبیرخانه ارسال شده بود.

اسحاقی افزود: در مرحله نخست 100 مقاله و در مرحله دوم 55 مقاله انتخاب شده و در نهایت از 12 مقاله برتر در سه حوزه اصلی در مراسم اختتامیه تجلیل می‌شود.

901

کد خبر: 865994

وب گردی

وب گردی