برگشت ۲۳۰۰ زائر فاقد مدارک از مهران

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام گفت: دو هزار و ۳۰۰ نفر زائر فاقد مدارک قانونی از شهر مهران برگشت داده شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ جلال میرزابیگی امروز در مرز مهران اظهار داشت: حضور زائران فاقد مدارک قانونی نسبت به سال گذشته کمتر شده است اما با وجود اطلاع رسانی های گسترده مبنی بر اخذ گذرنامه و روادید باز تعدادی از مردم به شهر مهران مراجعه کردند که پلیس با استقرار گیت های مختلف کنترلی آنان را عودت می دهد.

وی با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات در همه زمینه ها بایستی مد نظر همه قرار گیرد گفت: درخواست خروج از مرز بدون گذرنامه و روادید معتبر یک نوع قانون‌شکنی است و پلیس قطعاً با آن برخورد خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام یادآور شد: با یاری خداوند، همکاری مردم و مسئولان و تلاش شبانه‌روزی پلیس، دارندگان مدارک قانونی بدون هیچ گونه مشکلی در مرز تردد کردند و تعدادی نیز در حال برگشت هستند.

وی گفت: انتظار داریم زائران و عاشقان حسینی برای سال‌های آینده با مدارک قانونی وارد پایانه های مرزی شوند تا بتوانند با سهولت از مرزخارج و پس از زیارت عتبات عالیات به کشور وارد شوند.

سرهنگ میرزابیگی در پایان از زائران خواست برگشت سفر خود را مدیریت و پس از استراحت کافی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در طول مسیر به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه کنند.

901

کد خبر: 866138

وب گردی

وب گردی