شرکت نانونهال دانشگاه آزاد پوشش‌های پودری رنگین به آذربایجان صادر می‌کند

شرکت رنگین نانو نهال تولید کننده پوشش‌های پودری الکترواستاتیک تقویت شده با نانوذرات موفق به صادرات بیش از یک تن رنگ پودری الکترواستاتیک ضدخوردگی نانوساختار به کشور آذربایجان شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ شرکت رنگین نانو نهال تولید کننده پوشش‌های پودری الکترواستاتیک تقویت شده با نانوذرات موفق به صادرات بیش از یک تن رنگ پودری الکترواستاتیک ضدخوردگی نانوساختار به کشور آذربایجان شد.

شرکت رنگین نانو نهال، مستقر در مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تولید کننده پوشش‌های پودری الکترواستاتیک تقویت شده با نانوذرات است که پس از شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی نانوشانگهای ٢٠١٧، نانوسئول ٢٠١٧، ایران نانو ۲۰۱۷ (دهمین نمایشگاه فناوری نانو، مهرماه ١٣٩٦) و نانوسوژو ٢٠١٧ و بعد از معرفی محصولات نوآورانه و فناورانه برای صنایع داخلی و خارجی، وارد مرحله تولید صنعتی شد. این شرکت ضمن فروش محصولات آنتی‌باکتریال و ضدخوردگی فناوری‌نانو در بازارهای داخلی، در گام بعد موفق به ورود به بازارهای بین‌المللی شده‌است.

در این راستا پس از معرفی محصول، برگزاری جلسات فنی، ارسال نمونه و کسب گواهی کیفیت از مشتریان کشور جمهوری آذربایجان، موفق به صادرات بیش از یک تن رنگ پودری الکترواستاتیک ضدخوردگی نانوساختار به آن کشور شد.

پوشش‌های پودری الکترواستاتیک ضمن دارا بودن تمام قابلیت‌های رنگ پودری همانند یکنواختی سطح، مقاومت فیزیکی، ضربه‌ای، خمشی، خراشی، مقاومت‌های شیمیایی، مقاومت خوردگی و حلال شویی با بهره‌گیری از خواص نانوذرات فعال، توانایی حذف باکتری‌ها با تخریب دیواره آن و یا جلوگیری از اکسیژن‌رسانی به باکتری را نیز داشته و دارای کاربرد بهداشتی است. از موارد استفاده چنین رنگ‌هایی به صورت رزین‌های پلی‌استر، اپوکسی، فیلر، پیگمنت و واکس در تجهیزات و محیط‌های بیمارستانی، کلینکی، آزمایشگاهی و ... است.

گفتنی است دو محصول فوق از سوی موسسه خدمات فناوری تا بازار پس از بررسی محصولات، انجام آزمایش‌ها و بازدید حضوری از خط تولید محصول دارای گواهی نانومقیاس آزمایشی از ستاد فناوری نانو است.

کد خبر: 866246

وب گردی

وب گردی