پوستر سومین جشنواره فرهنگی و هنری «ققنوس» رونمایی شد

مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره فرهنگی و هنری «ققنوس» بسیج دانشجویی استان تهران با حضور مدیر فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی و معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، امروز از پوستر سومین جشنواره فرهنگی و هنری «ققنوس» بسیج دانشجویی استان تهران در خبرگزاری فارس و با حضور امیر امیدی، مدیر فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی و پوریا پورضیایی معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان تهران رونمایی شد.

بنابراین گزارش این جشنواره در محور هنرهای تجسمی (پوستر، عکس و کاریکاتور) با موضواعات سبک زندگی بومی و محلی منطبق براحکام دینی، رسم‌ها و آئین‌های برگرفته از اندیشه اسلامی، اشرافی‌گری و مصرف‌گرایی، رابطه دانشگاه و بازار کار و کالای ایرانی بخریم، برگزار می‌شود.

همچنین بخش ویژه خوشنویسی هم با موضوع « صلوات خاصه» و جملات برگرفته از کتاب «خدمات متقابل ایران و اسلام» برگزار خواهد شد.

این جشنواره در بخش ادبیات با محور «شعر، کلاسیک، شعر نو و داستان کوتاه» و با موضوعات ایران پایگاه تمدن اسلامی، حجاب و عفاف نماز، طنز اجتماعی و معضل بیکاری برگزار می‌شود.

در محور « ادبیات نمایشی» هم این جشنواره با موضوعات پدیده تکفیری‌گری، و داعش، شهدای مدافع حرم، انتظار فرج، اقتصادمقاومتی و آسیب های اجتماعی برگزار خواهد شد.

«فیلم کوتاه، استندآپ کمدی و تئاترخیابانی» محور بعدی این جشنواره است که با موضوعات اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال، معضل بیکاری، اعتیاد و مطالبات صنفی برگزار می‌شود.

آخرین محور این جشنواره «موسیقی» است که با موضوعات رسم‌ها و آئین‌های برگرفته از اندیشه‌های دینی آوازها و موسیقی های آیینی- بومی ویژه اعیاد مذهبی و ملی، سبک زندگی بومی-محلی، شهدای مدافع حرم و جریان مقاومت اسلامی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است دانشجویان برای شرکت در سومین جشنواره ققنوس می‌توانند تا پایان اسفند 96 آثار خود را به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران تحویل دهند.

کد خبر: 866299

وب گردی

وب گردی