اعمال محدودیت‌های ترافیکی در بخشی از مسیرهای منتهی به شلمچه و چذابه

فرمانده قرارگاه تاکتیکی، ترافیکی جنوب کشور گفت: برای بازگشت زائرین اربعین از مسیر مرزهای شلمچه و چذابه تمهیدات و تدابیر لازم دیده شده است.

به گزارش ایسکا نیوز،سرهنگ شهریار بهزاد بصیرت با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای مرزهای شلمچه و چذابه در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: محدودیت‌های ترافیکی در بخشی از محورهای مسیر منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه اکنون اعمال شده است.

وی افزود: بخشی از ترافیک برگشت زائرین به مسیرهای جایگزین منتقل شده است تا از حجم ترافیکی مسیرهای اصلی کاسته شود.

بهزاد بصیرت ادامه داد: با توجه به بازگشت زائرین اربعین حسینی از مسیر مرزهای شلمچه و چذابه، تدابیر و تمهیدات ترافیکی در محورهای منتهی به مرزها اعمال می‌شود.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی، ترافیکی جنوب کشور اظهار کرد: ترافیک مسیرهای شهری که از محورهای خرمشهر به شلمچه و بستان به چذابه می‌گذرند در بستر شهر تفکیک شده است تا انسداد راه‌ها را در مسیر برگشت برای موجی که به وجود می‌آید نداشته باشیم.

وی با اشاره به استفاده از همه امکانات و زیرساخت‌های شهری گفت: سعی کردیم از همه امکانات و زیرساخت‌های شهری از جمله راه آهن و اتوبوس‌های بین‌شهری استفاده کنیم تا حداکثر آسایش و آرامش برای شهروندان و زائرانی که در مسیر بازگشت هستند به وجود آید.

بهزاد بصیرت با بیان اینکه تاکنون در مسیرهای منتهی به دو مرز خوزستان حادثه ترافیکی برای زوار رخ نداده است، تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای حرکت پیاده‌روی اربعین حسینی در مسیرهای مننتهی به مرزهای چذابه و شلمچه برای زائران مشکل و حادثه ترافیکی رخ نداده است.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی، ترافیکی جنوب کشور افزود: متاسفانه در روزهای گذشته چند حادثه تلخ ترافیکی در خوزستان که منجر به فوت شده است به ما گزارش شده اما این حوادث هیچ ارتباطی به زائران اربعین ندارند.

منبع: ایسنا

902

کد خبر: 866306

وب گردی

وب گردی