آماده‌باش مسئولان عراقی برای ارائه خدمات بیشتر به زائران حسینی

نایب‌رئیس مجلس عراق گفت: با هدف ارائه خدمات بیشتر به زائران به همه مسئولان مربوطه اعلام آماده‌باش داده‌ایم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از السومریه نیوز، جواد الساعدی امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی با حضور استاندار خوزستان و دیگر مسئولان عراقی که در پایانه مرزی چذابه برگزار شد اظهار داشت: خدمت‌رسانی به زائران برای همه ما یک موهبت الهی است.

وی به تعداد زیاد زائران حسینی اشاره کرد و افزود: این حجم از تردد بین دو کشور نیازمند هماهنگی‌ها، فعالیت‌ها و پشتیبانی‌های بیشتر است.

نایب رئیس مجلس عراق با اشاره به استقرار گیت بازرسی پیش از ورود زائران گفت: همین امر که موجب شد پیش از ورود زائران کنترل‌های لازم صورت گیرد از بی‌نظمی در مرزها جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه صدور ویزای انفرادی از اقدامات خوب امسال به شمار می‌رود، بیان کرد: این امر نیز سبب سهولت در تردد زائران شد.

الساعدی با بیان اینکه همین برنامه‌ریزی‌ها سبب شد امسال در مرزهای این دو کشور مشکلات سال‌های گذشته را نداشته باشیم، عنوان کرد: در اربعین امسال شاهد بهتر شدن وضعیت تردد زائران هستیم.

وی با شاره به اینکه با هدف ارائه خدمات بیشتر به زائران به همه مسئولان مربوطه اعلام آماده باش داده‌ایم، ادامه داد: امیدوارم خداوند این خدمات را قبول کند و ما را از خادمان اباعبدالله(ع) قرار دهد.

وی در پایان تاکید کرد: از همه مسئولان ایرانی به ویژه استاندار خوزستان تشکر و قدردانی می‌کنم.

کد خبر: 866361

وب گردی

وب گردی