معاون برنامه‌ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر سورنا ستاری؛ رئیس بنیاد ملی نخبگان، دکتر حسن سالاریه به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ دکتر سورنا ستاری؛ رئیس بنیاد ملی نخبگان، در حکمی دکتر حسن سالاریه را به سمت معاون برنامه‌ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان منصوب کرد.

متن کامل این حکم بدین شرح است: نظر به لزوم تحقق اهداف عالی بنیاد ملی نخبگان و نظر به اهمیت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی و برای شناسایی، هدایت و تواناسازی اجتماعات نخبگانی و با توجه به دانش و تجارب ارزنده، جنابعالی را که از مراتب تعهد، دانش و کارآمدی برخوردارید، به سمت معاونت برنامه‌ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان منصوب می‌نمایم.

شایسته است با توکل بر خداوند سبحان و در پرتو ارزش‌های متعالی اسلام و در چارچوب وظایف مقرر به ایفای این مسئولیت همت گمارید و امیدوارم در پرتو منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید نسب به انجام ماموریت‌های محوله کوشا باشید.
شایان ذکر است، بدین‌وسیله از زحمات جناب آقای دکتر غلامعلی منتظر و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسئولیت، کمال تشکر به عمل می‌آید.

دکتر حسن سالاریه، در سال 1377 وارد دانشگاه صنعتی شریف شد و دو سال بعد، از طریق کنکور سراسرى در کنار رشته اصلى خود یعنى مهندسى مکانیک، رشته ریاضى محض را نیز دنبال کرد و در سال 81 هر دو رشته را به پایان رساند. درهمان سال با شرکت در آزمون کارشناسى ارشد بار دیگر به دانشگاه صنعتی شریف راه یافت و این بار رشته مکانیک را با گرایش طراحى کاربردى ادامه داد. دو سال بعد بر اساس سهمیه استعداد درخشان دوره دکتراى خود را در حوزه طراحى کاربردى، حوزه تخصصى کنترل و روباتیک و سیستم هاى دینامیکى دنبال و با پایان دوره ی دکترا، در اردیبهشت ماه 1387 به عنوان عضو هیئت علمى دانشکده مهندسی مکانیک پذیرفته شد. وی همچنین از پاییز 95 به عنوان رییس دانشکده ی مهندسی مکانیک مشغول به فعالیت می باشد.

کد خبر: 866415

وب گردی

وب گردی