مورینیو: انتظار دارید کونته را وسط زمین بغل کنم؟

ژوزه مورینیو سرمربی یونایتدها معتقد است جریان بازی امروز تیمش برابر چلسی برابر بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، با شکست برابر چلسی اختلاف یونایتد با صدر به 8 امتیاز رسید تا کار برای جبران بسیار دشوار شود.

مورینیو گفت: "هر دو تیم می توانستند پیروز میدان باشند اما تیمی که گل اول را به ثمر برساند کنترل بیشتری بر جریان بازی پیدا می کند و این تیم امروز چلسی بود که پیروز شد. بخشی از بازی در کنترل ما و بخشی در اختیار حریف بود و هر 2 طرف موقعیت گلزنی داشتند.

نیمه اول بازی مساوی بود و در نیمه دوم نیز دقیقا در همان زمانی که چلسی بر بازی مسلط شد توانست دروازه ما را باز کند. نا امید کننده بود که دروازه ما در چنین شرایطی باز شد و بعد از دریافت گل ما نتوانستیم خودمان را پیدا کنیم.

اما در 15 الی 20 دقیقه پایانی ما دوباره تعادل و میل به پیروزی خود را پیدا کرده و توانستیم موقعیت های بزرگی برای زدن گل تساوی خلق کنیم اما منجر به گل نشد.

در حال حاضر ما پنجم یا ششم نیستیم و در رتبه دوم قرار داریم پس تیم های زیادی شرایطی بدتر از ما دارند و 8 امتیاز اختلاف هم 8 امتیاز است.

در دیدارهای مهمی مانند بازی برابر چلسی، لیورپول و تاتنهام بازیکنان مهم خود را در اختیار نداشتیم اما ما در دیدار امروز نیز شانس های زیادی داشتیم و کافیست موقعیت های لوکاکو و راشفورد را به یاد بیاوریم."

مورینیو در واکنش به دست ندادن آخر بازی با کونته گفت: "انتظار دارید کونته را وسط زمین بغل کنم؟ من با برادر و دستیار او دست دادم و مشکلی با کونته ندارم."

606

کد خبر: 866481

وب گردی

وب گردی