راه اندازی موکب بزرگ واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان برای خدمات رسانی به زوار اربعین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان امسال با مشارکت یکدیگر یک موکب بزرگ به نام موکب دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی کرده اند که به زوار خدمات رسانی می کنند.

شهرام لک در رابطه با اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوزستان در راستای برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین و خدمات رسانی به زائرین در مرز چذابه در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و همچنین واحدهایی که در مسیر راهپیمایی اربعین قرار دارند در راستای اسکان زائران که از شهرهای دیگر می آیند همکاری می کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز تاکید کرد: تمام واحدهای دانشگاه استان خوزستان برای پذیرش زوار دانشگاه آمادگی خود را اعلام کرده اند.

وی افزود: موکبی در چذابه به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی استان راه اندازی شده است که عمدتا برای خدمات اسکان دهی به زوار آماده است و این موکب حدود 400 متر مربع است.

دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز همچنین گفت: امسال قرار بر آن بود که برای اساتید در راستای این راهپیمایی عظیم گردهمایی برگزار شود اما به دلیل سفر بسیاری از همکاران با خانواده شان تاریخ ها هماهنگ نشد و این موضوع صورت نپذیرفت.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات دیگری که برای زوار در نظر گرفته شده توزیع چای و خرما بوده است.

لک با بیان این که هر ساله برای زوار اربعین موکب داشته ایم، افزود: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از جمله اهواز، خرمشهر و سوسنگرد در سالهای گذشته هر کدام در مسیر راهپیمایی اربعین تا مرز چذابه فعالیت داشته و امسال هم فعالیت دارند.

وی افزود: امسال واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با مشارکت یکدیگر یک موکب بزرگ به نام دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی کرده اند که عمدتا خدمات اسکان دهی به زوار را دارند.

دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: موکب های بزرگتری را نسبت به سال گذشته با همکاری بسیج دانشجویی استان آماده کرده ایم.

901/900

کد خبر: 866515

وب گردی

وب گردی