احتمال آلودگی به مین و مواد منفجره در مناطق ممنوعه مرزی

فرمانده انتظامی استان ایلام از زائران خواست در مسیر پیاده روی اربعین حسینی (ع)از تردد در مناطق ممنوعه که احتمال آلودگی به مین و مواد منفجره را دارد خودداری کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان سردار نورعلی یاری،روند تردد زائران از پایانه مرزی مهران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تدابیر اتخاذ شده باعث شد تا کنون هیچگونه مشکل انتظامی ، امنیتی و ترافیکی برای زائران پیش نیاید.

وی هدف پلیس از اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی را تسهیل در تردد زائران عنوان کرد و گفت: عمده‌ترین مشکل که باعث کند شدن مقطعی خدمات به زائران اربعین در پایانه مرزی مهران شد ، وجود زائران بدون ویزا و گذرنامه بود که با وجود تاکید های فراوان مسئولان،عده‌ای بدون همراه داشتن مدارک قانونی راهی مرز مهران شده بودند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر خروج زائران از مرز و ورود زائران به داخل کشور همچنان ادامه دارد از زائران خواست در طول مسیر حرکت از تردد در نواحی و مناطق ممنوعه مرزی پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مناطق در نوار مرزی ایران و عراق احتمال آلودگی به مین و مواد منفجره را دارد از زائران خواست تنها از مسیر های تعیین شده تردد کنند.

706

کد خبر: 866520

وب گردی

وب گردی