مسابقات بین المللی رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر اسفندماه برگزار می شود

کمیته ملی رباتیک (فیرا) ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر (فیراکاپ آزاد ایران) را با همکاری فدراسیون جهانی رباتیک فیرا (FIRA)، در اسفند 96 برگزار می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی رباتیک جام دانشگاه صنعتی امیرکبیر (AUTCup 2018) و سومین دوره مسابقات بین‌المللی فیراکاپ آزاد ایران، انتخابی مسابقات جهانی رباتیک فیرا 2018 کشور دانمارک برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی طراحی شده است که از میان 8 رشته مسابقات رباتیک،‌ 5 لیگ مربوط به بخش دانش آموزی و 3 لیگ برای مسابقات بخش دانشجویی است.

زمان برگزاری این دوره از مسابقات 11 تا 15 اسفند در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و پیش ثبت‌نام این مسابقات از روز 1 آبان آغاز و تا 30 آذر ادامه دارد.

تیم‌های متقاضی از اول آذر تا 10 دی مهلت دارند، مستندات فنی تیم و پژوهش‌های خود را ارسال کنند و هیات داوران این جشنواره از 10 تا 20 مستندات فنی ربات‌ها را بررسی می‌کنند و بر اساس صلاحیت،‌ تیم‌های منتخب برای شرکت در مسابقات انتخاب می‌شوند.

متقاضیان می‌توانند برای اطلاع بیشتر یا ثبت‌نام در این مسابقات به آدرس http://autcup.aut.ac.irمراجعه کنند.

کد خبر: 866606

وب گردی

وب گردی